Velg Skjerm- eller Plussforsikring

Er det kun skjermen du ønsker å forsikre, eller vil du være dekket samme hva som skjer? Hos oss velger du mellom to forsikringer. Begge kan per i dag kun bestilles samtidig som du kjøper ny mobil. Se hele utvalget av mobiler i nettbutikken

Hva dekker forsikringen?

EgenskaperSkjermforsikringPlussforsikring
Dekket i hele verdenjaja
Knust skjermjaja
Drop in-reparasjonjaja
Send til reparasjonjaja
Dekker alle skaderneija
Mistet mobilneija
Stjålet mobilneija
Erstatningsmobilneija

Kjøper du ny mobil med SWAP, koster Plussforsikring fra 69,-/md. til 169,-/md., avhengig av hva mobilen koster ekskludert eventuell rabatt.

Uten SWAP koster Plussforsikring fra 129,-/md. til 199,-/md., avhengig av hva mobilen koster ekskludert eventuell rabatt.

Med SWAP betaler du et fast månedsbeløp over 2 år. Skjermforsikring er alltid inkludert, og om du kjøper ny mobil med SWAP, spanderer vi Plussforsikring de første 2 månedene! Du kan også swappe til ny mobil etter 12 måneder – hvis du vil. Les mer om SWAP her.

Våre servicemuligheter

Er uhellet et faktum, er det fint å vite at du har flere valg for hvordan du vil reparere eller erstatte mobilen din. Det at du kan få en erstatningsmobil - allerede dagen etter, er helt unikt i Norge. Bruker du din innbo- eller reiseforsikring i stedet for en mobilforsikring, er dette en av fordelene du går glipp av.

Ikon for Erstatningsmobil

Erstatningsmobil

Erstatningsmobil etter én virkedag. Gjelder også i hele Europa og USA!

Ikon for Send til reparasjon

Send til reparasjon

Send oss den ødelagte mobilen, få den ferdig reparert innen 3 virkedager.

Ikon for Drop in-reparasjon

Drop in-reparasjon

Meld forsikringskrav og kom innom et av våre autoriserte verksted.

Les mer om de forskjellige servicemulighetene

Nyttig informasjon

i

Hvor kan jeg lese vilkårene for forsikring?

i

Hvordan finner jeg mobilens IMEI-nummer?

Alle mobiler har et unikt IMEI-nummer som består av 15 siffer. Skal du melde fra om en skadet eller tapt mobil trenger du dette. Du finner IMEI-nummeret ved å skrive inn *#06# på mobilen, så vises IMEI-nummeret på skjermen. Du finner det også på orginalforpakningen eller kvitteringen.

i

Hva koster egenandelen?

Egenandelen avhenger av hvilken mobiltelefon du har. Ved reparasjon betales halv egenandel. Se din egenandel i forsikringsbeviset ditt på Mine sider eller i Mitt Telenor-appen.

i

Hvordan kan jeg avbestille forsikring?

Det er ingen bindingstid på våre forsikringer. Ønsker du å avbestille mobilforsikringen din, kan du gjøre dette via vår chatbot Telmi eller ved å ringe kundeservice på telefon 915 09000.

i

Hvor finner jeg forsikringer som ikke lenger er i salg?

Her finner du informasjon om utgåtte mobilforsikringer.

  • Forsikring Mobil & Nettbrett

    Forsikring Mobil & Nettbrett sikrer mobilen/nettbrettet ditt, i tilfelle skade, tap eller tyveri. Forsikringen omfatter mobiltelefon og nettbrett uten tilbehør, som spesifisert i forsikringsbeviset med angitt IMEI-nummer. Forsikringen har rask og enkel skademelding, og mobiltelefonen repareres normalt innen 5 virkedager fra den er sendt inn.

Les også