Få hjelp ved nettsvindel og ID-tyveri
Med Svindelforsikring Individ behøver du ikke bekymre deg for å måtte stå alene hvis du skulle oppleve nettsvindel eller ID-tyveri. Forsikringen inkluderer advokathjelp, økonomisk kompensasjon og psykolog.
Visste du at ...
... 1 million nordmenn har blitt utsatt for digital svindel eller ID-tyveri?
... over 300 000 oppgir å ha blitt lurt når de handler på nett.
Inkludert i Svindelforsikring Individ
Advokathjelp
Rettshjelp på inntil 3 millioner kr av en personlig advokat som følger deg opp og bistår deg med det du har opplevd.
Trygghet og hjelp ved netthandel
Få tilbakebetalt inntil 10 000,– hvis du ikke mottar varen. Du får også rådgivning og bistand fra advokat ved kjøp av mangelfull vare. Gjelder både bruktkjøp (f.eks på Finn.no) og kjøp av nye varer.
Rådgivning
Opptil 30 timer rådgivning fra advokat. Forsikringen kan brukes etter at skaden har oppstått, i tillegg til før skaden har skjedd, som forebyggende tiltak.
Hjelp til å slette ...
... krenkende innhold som andre har publisert om deg på internett.
Økonomisk tap
Ved ID-tyveri dekkes tapt lønnsinntekt for inntil 15 000,– og annet tap inntil 300 000,–
Psykologhjelp
Psykologbistand for inntil 30 000,–.
Forsikringen hjelper deg med alle former for nettsvindel - også reklamasjon ved både nye kjøp og bruktkjøp gjort på nettet:
Dekning på varekjøp på nett
Identitetstyveri
Krenkende nettpublisering
Misbruk av betalingskort
Svindel knyttet til person- eller kortopplysninger
Ofte stilte spørsmål
Fungerer Svindelforsikring Individ i utlandet?
Trenger jeg å aktivere Svindelforsikring Individ?
Må jeg være Telenor-kunde for å kunne ha Svindelforsikring Individ?
Avsluttes Svindelforsikring Individ hvis jeg sier opp mitt mobilabonnement?
Hva koster Svindelforsikring Individ?
Jeg har blitt svindlet på nett, hva gjør jeg?
Hvordan kan jeg si opp?