Hjelp til SAFE Svindelforsikring
Her finner du informasjon om hvordan du får hjelp hvis du har blitt utsatt for svindel, har opplevd misbruk av betalingskort, eller trenger hjelp til å fjerne uønsket innhold på nett.
Dette gjør du for å få hjelp
For å få hjelp ved svindel, må du melde inn en sak til HELP. Dette kan du gjøre via www.help.no, på telefon 22 99 99 99 eller ved å sende en e-post til post@help.no for å opprette en sak.
Start gjerne med å fortelle hva saken gjelder og hva du trenger hjelp til.
Når saken er registrert blir du kontaktet av en HELP-advokat med kompetanse på rettsområdet som saken gjelder, og som vil være din personlige kontakt med ansvarlig for å følge opp saken din videre.
Trenger du hjelp til å aktivere andre tjenester i SAFE?
Ta kontakt med kundeservice for veiledning på telefon 915 09 000.
Spørsmål og svar
?
Hvem i husstanden er dekket?
?