De siste årene har vi sett en eksplosjon i antall svindelmetoder, svindelmetodene er mer sofistikerte enn noen gang – og selv den beste kan bli lurt.
Derfor lanserer vi nå en ny og oppdatert SAFE, slik at du er enda bedre sikret mot digital kriminalitet. Med nye SAFE får du alt som gjorde den originale sikkerhetspakken til en suksess, bare bedre – og vi har lagt til flere nye elementer som vi tror du vil sette pris på.
Vil du vite mer? Se film
PS. VPN-tjenesten fungerer ikke slik som forespeilet i videoen akkurat nå, og du må selv skru på VPN hver gang du logger på et nytt nett. Både i Norge og i utlandet.
Hjelp før og etter skade
Med SAFE Svindelforsikring får du hjelp av HELPs dyktige advokater hvis du oppdager at du er utsatt for svindel, identitetstyveri, krenkende nettpublisering, misbruk av et personlig betalingskort – eller har behov for bistand i forbindelse med netthandel.
I tillegg til hjelp etter at skaden har inntruffet, kan advokatene bistå i alt av spørsmål du måtte ha rundt svindel. De kan også gi deg råd om forebyggende tiltak for å redusere faren for å bli svindlet.
Kontakt HELP på e-post: post@help.no eller telefon 22 99 99 99.
Les historiene til våre SAFE-kunder
E-posten Svein Einar fikk fra Skatteetaten var ikke ekte
Ofte stilte spørsmål
Hva er SAFE?
Kan jeg bruke SAFE i utlandet?
Hvordan aktiverer jeg SAFE?
Dekker SAFE ID-tyveri?
Er hele familien dekket med SAFE Svindelforsikring?
Må jeg være Telenor-kunde for å bestille SAFE?
Min identitet er misbrukt, hva gjør jeg?
Jeg har blitt svindlet på nett, hva gjør jeg?
Er SAFE inkludert i mitt abonnement?
Hvem i husstanden er dekket ved appkjøp?
Hvordan fungerer Kredittvakt – og hva jeg blir varslet om?
Hvorfor har jeg ikke Kredittvakt i Min SAFE?
Hvordan fungerer ID-vakt?
Hva er inkludert i Svindelforsikringen?
Hva er egentlig en VPN?