Vilkår
i
Generelle avtalevilkår
i
Vilkår for mobile tjenester
i
Vilkår for TV- og internettjenester
i
Vilkår for mobilforsikring
i
Øvrige spesielle vilkår
Skjema
i
Bestilling mobilabonnement
i
Angrerett på tjenester
i
Angrerett nettbutikken
IPID-dokumenter
i
Plussforsikring
i
Skjermforsikring
i
Smartklokker
i
Nettslett
i
SAFE Svindelforsikring
i
Svindelforsikring Individ
i
Svindelforsikring Husstand
i
ID-tyveriforsikring
Klage på varer eller tjenester må først rettes til Telenor. Du finner kontaktinfo på denne siden: https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/. Hvis du får avslag hos Telenor, kan du klage videre til Forbrukerrådet, BKN eller EUs klageportal.
For klage på kjøp av fysisk vare, kontakt Forbrukerrådet.
For klage på kjøp av tjenester, kontakt Brukerklagenemnda for elektronisk kommunikasjon (BKN).
EUs klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant hvis du er forbruker bosatt i et annet EU/EØS-land. Ved klage via EUs klageportal må du registrere følgende e-postadresse i klageportalens klageskjema: telenor.klager@telenor.no.