Slik fungerer innholdsvelgeren

Ditt abonnement inkluderer 260 poeng. Disse poengene kan du fritt bruke til å velge de tjenestene som du selv ønsker. Du kan endre bredbåndshastighet og TV-innhold så ofte du vil, uten ekstra kostnad. Ulike hastigheter og TV-innhold koster ulikt antall poeng. Du kan alltid se hvor mange poeng du har brukt øverst på Mine sider.

240 poeng sirkel

Bruker du mer poeng enn det du har inkludert, får du mulighet til å kjøpe ekstra poengpakker. En poengpakke inkluderer 20 poeng og koster 29 kr/mnd. Du kan når som helst si opp dine ekstra poengpakker ved å fjerne innhold eller nedgradere bredbåndshastigheten din. Merk at du kun betaler for de dagene du har ekstra poengpakker.

poeng

Bredbånd

I abonnementet har vi forhåndsvalgt Bredbånd 100. Du kan bruke poeng til å oppgradere, eller du kan nedgradere for å frigjøre poeng til bruk på TV-innhold. (Merk har du tidligere oppgradert til høyere hastighet, beholder du denne ved overgang til Frihet. Hastigheten vises da som poengpakke på din faktura.)

bredbånd

TV

I abonnementet har vi også lagt til TV- og strømmetjenesten T-We . Du får en liten basispakke med TV til en verdi av 100 poeng og i tillegg 120 poeng du kan bruke til å velge de TV- og strømmetjenestene du selv ønsker. Dersom du ikke ønsker TV står du fritt til å fjerne dette, for å frigjøre poeng til høyere bredbåndshastighet.

tv

Fast innhold

TV-pakken består av en basispakke med følgende faste kanaler som alle får, og som inkluderer ukesarkiv og andre innholdsrike strømmetjenester som NRK-TV og TV-Norge arkivet.

faste kanaler

Forhåndsvalgt innhold

For å gjøre det enkelt har vi gitt deg et startoppsett med de mest populære kanalene (tilsvarende dine 100 poeng), men du står fritt til å fjerne disse og legge til ditt eget innhold.

Startoppsett

Velg det innholdet du vil se

Strømmetjenester i T-We

Ønsker du å velge ditt eget innhold kan du plukke fritt blant et stort utvalg av kanaler, pakker og populære strømmetjenester som Netflix, TV 2 Play, Max, V series & film med Viaplay, Nordisk Film+, discovery+ m.m. Innholdet kan du endre så ofte du vil.

Endringer av bredbåndshastiget og TV-innhold gjør du på Mine sider.

Logg inn og velg

Nyttig informasjon

?

Må T-We boksen være tilknyttet internett for å få tilgang til tjenestene

For å få tilgang til strømmetjenester, arkiver og filmleie må T-We boksen din være tilkoblet internett.

Slik kobler du boksen

?

Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å velge HBO eller V Film og har abonnement fra før

Hvis du har HBO Max eller f.eks V Film fra før og nå ønsker å velge disse i poengsystemet, er det viktig at du husker å si opp disse abonnementene, slik at du ikke må betale dobbelt.

?

Kan jeg overføre min seerhistorikk fra mitt HBO-abonnement til Telenor?

Nei, det kan du dessverre ikke. Innhold fra HBO Max blir en integrert del av T-We og det er ikke mulig å overføre seerhistorikk fra HBO Max appen til oss.

?

Hjelp til å logge inn på Mine sider

Trenger du hjelp til å logge inn på Mine sider? Les mer om hvordan du gjør det her

?

Trenger du hjelp til poengsystemet

?

Hvordan kjøper jeg ekstra poeng

Velger du innhold til en verdi utover dine inkluderte poeng vil du bli spurt om du ønsker å kjøpe en eller flere poengpakker. Hver poengpakke består av 20 poeng og koster 29,-/mnd.

?

Kan jeg oppleve brudd i bredbåndet ved endring av hastighet

Du vil dessverre oppleve 10 min. brudd på bredbåndslinjen din ved endring av hastighet. Dette er noe vi jobber med å løse i fremtidige versjoner av løsningen.

?

Kan jeg beholde premiumkanaler hvis jeg fjerner TV fra pakken min

Fjerner du hele TV-produktet fra pakken din, vil også dine premiumkanaler bli sagt opp.