Velg Skjerm- eller Plussforsikring

Er det kun skjermen du ønsker å forsikre, eller vil du være dekket samme hva som skjer? Hos oss velger du mellom to forsikringer.

Begge kan i dag bare bestilles samtidig som du kjøper ny mobil – og Skjermforsikring kan bare kjøpes sammen med mobil du kjøper til fullpris (og ikke gjennom rentefri nedbetaling med Splitt).

Se hele utvalget av mobiler i nettbutikken

Hva dekker forsikringen?

EgenskaperSkjermforsikringPlussforsikring
Dekket i hele verdenjaja
Knust skjermjaja
Drop in-reparasjonjaja
Send til reparasjonjaja
Dekker alle skaderneija
Mistet mobilneija
Stjålet mobilneija
Erstatningsmobilneija

Enten du kjøper ny mobil med Splitt eller til fullpris, koster Plussforsikring fra 79,-/md. til 199,-/md., avhengig av hva mobilen koster (ekskludert eventuell rabatt).

Med Splitt kan du splitte opp betalingen i enten 24 eller 36 måneder, helt rente- og gebyrfritt. Kjøper du ny mobil med Splitt, spanderer vi Plussforsikring de første 2 månedene!

Skjermforsikring koster 129,-/md, og kan bare kjøpes samtidig med mobil til fullpris.

Les mer om Splitt

Våre servicemuligheter

Er uhellet et faktum, er det fint å vite at du har flere valg for hvordan du vil reparere eller erstatte mobilen din. Det at du kan få en erstatningsmobil - allerede dagen etter, er helt unikt i Norge. Bruker du din innbo- eller reiseforsikring i stedet for en mobilforsikring, er dette en av fordelene du går glipp av.

Ikon for Erstatningsmobil

Erstatningsmobil

Erstatningsmobil etter én virkedag. Gjelder også i hele Europa og USA!

Ikon for Send til reparasjon

Send til reparasjon

Send oss den ødelagte mobilen, få den ferdig reparert innen 3 virkedager.

Ikon for Drop in-reparasjon

Drop in-reparasjon

Meld forsikringskrav og kom innom et av våre autoriserte verksted.

Les mer om de forskjellige servicemulighetene

Nyttig informasjon:

  • Hvor kan jeg lese vilkårene for forsikring?

  • Hvordan finner jeg mobilens IMEI-nummer?

    Alle mobiler har et unikt IMEI-nummer som består av 15 siffer. Skal du melde fra om en skadet eller tapt mobil trenger du dette. Du finner IMEI-nummeret ved å skrive inn *#06# på mobilen, så vises IMEI-nummeret på skjermen. Du finner det også på orginalforpakningen eller kvitteringen.

  • Hva koster egenandelen?

    Egenandelen avhenger av hvilken mobiltelefon du har. Ved reparasjon betales halv egenandel. Se din egenandel i forsikringsbeviset ditt på Mine sider eller i Mitt Telenor-appen.

  • Hvordan kan jeg avbestille forsikring?

    Det er ingen bindingstid på våre forsikringer. Ønsker du å avbestille mobilforsikringen din, kan du gjøre dette via vår chatbot Telmi eller ved å ringe kundeservice på telefon 915 09000.

  • Hvor finner jeg forsikringer som ikke lenger er i salg?

    Her finner du informasjon om utgåtte mobilforsikringer.

    • Forsikring Mobil & Nettbrett

      Forsikring Mobil & Nettbrett sikrer mobilen/nettbrettet ditt, i tilfelle skade, tap eller tyveri. Forsikringen omfatter mobiltelefon og nettbrett uten tilbehør, som spesifisert i forsikringsbeviset med angitt IMEI-nummer. Forsikringen har rask og enkel skademelding, og mobiltelefonen repareres normalt innen 5 virkedager fra den er sendt inn.

Les også

Fant du ikke svar på det du lurte på?