Merk! Har du Trådløst Bredbånd må du registrere feilen ved å ringe kundeservice på 915 09000. Utenom kunderservice sin åpningstid kan du aktivere datepakker på vår Chatbot Telmi her på nettsiden.
Garantien innebærer
Er det feil på bredbåndslinjen får inntil 5 personer i husstanden med et mobilabonnement fra Telenor, en datapakke på 200 GB, slik at dere kommer på nett.
Datapakkene gjelder i 5 dager. Dersom feilen ikke er rettet innen datapakkens utløpstid, kan du få ny datapakker ved å benytte Smart Feilsøking, kontakte kundeservice eller benytte Telenors Chatbot.
Utenfor åpningstid hos Kundeservice kan du aktivere datapakker via Smart Feilsøk. Merk at kunder med Trådløst Bredbånd må bruke vår Chatbot Telmi her på nettsiden. Det er kun den som er registrert som eier av bredbåndsabonnementet som kan aktivere datapakker via Smart feilsøk eller chatboten. Dersom du ikke kan registrere tilstrekkelig antall familiemedlemmer må dette gjøres hos Kundeservice.