For deg som er beboer i borettslag eller sameie
Som kunde hos Telenor skal du alltid få den hjelpen du trenger. Styret i boligselskapet har en egen kontaktperson i Telenor.
Mine sider
På Mine sider kan du se oversikt over ditt kundeforhold. Her kan du bl.a:
Endre bredbåndshastigheten din
Velge innhold i din TV-og strømmepakke
Bestille utstyr og tjenester
Kontaktinfo styre
Styret er velkommen til å ta kontakt med oss på styrenummer
815 55 520.
Åpningstid hverdager: 08-18,
Lørdager 11-16.
Kontaktinfo beboer
Er du beboer eller privatkunde, er du velkommen til å ta kontakt med oss på
915 09000.
Åpningstid hverdager 08-19
lørdag 9-16, søndag stengt.
Bredbåndspriser ved oppgradering
Er du beboer i et borettslag eller sameie som har en kollektiv avtale med oss, får du rabatterte priser når du oppgraderer bredbåndet ditt.
Ofte stilte spørsmål
?
Er det mulig å få faktura per e-post?
?
Kan jeg få en kopi av faktura?
?
Hvorfor har beboere fått faktura når boligselskapet har en fellesavtale med Telenor?
?
På min faktura står det at boligselskapet må betale abonnementsvederlag/serviceavgift. Hva er dette?
?