Fem gode grunner til å kjøpe mobil med Splitt
Splitt er en ny og smartere måte å kjøpe mobil på – helt rentefritt, og tilpasset deg og dine behov.

Med Splitt kan du splitte opp betalingen for din nye mobil over 24 eller 36 måneder, helt uten renter og gebyrer.
Hvorfor det er smart, sier seg kanskje selv – men her skal vi se nærmere på fem grunner til hvorfor du bør kjøpe din neste mobil med Splitt.
1. Du kan betale 0,- i dag
Splitt gir deg valgfrihet til å kjøpe akkurat den mobilen du ønsker deg – når du faktisk trenger den.
Med Splitt kan du velge å betale 0,- for ny mobil her og nå, og heller betale et fast månedlig beløp fordelt over 24 eller 36 måneder.
Du slipper altså å måtte spare opp hele kjøpesummen først, eller å legge ut en stor sum på én gang.
Du kan også velge å betale litt (eller så mye du vil) for den nye mobilen ved kjøp, og dermed få en lavere månedspris, om du ønsker det.
Totalprisen blir uansett den samme!
2. Det er ingen renter eller gebyrer
Å kjøpe mobil på nedbetaling kan kanskje høres litt skummelt ut, men med Splitt kan vi love at det ikke kommer noen overraskelser!
Det er nemlig ingen renter, gebyrer eller skjulte kostnader når du kjøper ny mobil med Splitt.
Den avtalte månedsprisen ved kjøp, er det du skal betale for telefonen – uansett hvordan du velger å splitte opp betalingen. Punktum.
Les også: Med Splitt betaler du ingenting ekstra
Kjøp ny mobil med Splitt:
Se alle3. Du kan enkelt bytte inn din gamle telefon – for en enda lavere månedspris
Kjøper du ny mobil, er sjansen stor for at du ikke lenger trenger den gamle. Denne kan fortsatt ha en verdi, både for deg og for andre!
Derfor har vi gjort det enkelt å bytte inn din gamle mobil når du kjøper ny mobil med Splitt, enten du kjøper den i Telenorbutikken eller i Telenors nettbutikk.
Verdien av den gamle mobilen brukes som «betaling» på den nye – noe som i praksis betyr at du betaler mindre hver måned.
Smart, ikke sant?
Har du Plussforsikring, er du garantert å få den høyeste mulige verdivurderingen ved innbytte. Kjøper du ny mobil med Splitt, kan du prøve Plussforsikring i to måneder – helt kostandsfritt.
4. Det er ingen bindingstid på abonnementet
Splitt handler om den fysiske mobilen – ikke om telefonabonnementet ditt.
Og akkurat som med Telenors mobilabonnement, er det heller ingen bindingstid på Splitt-avtalen din.
Du må riktignok ha et abonnement fra Telenor når du kjøper mobil med Splitt, men du er ikke låst til verken mobilen eller et bestemt abonnement – og står dermed fritt til å bytte både operatør, abonnement og datamengde når som helst.
Skulle du ønske å gå ut av nedbetalingsavtalen over 24 eller 36 måneder, er det enkelt å kjøpe ut mobilen med det resterende beløpet. Totalprisen blir den samme – uansett.
5. Du kan få to måneder med Plussforsikring inkludert
Når du kjøper ny mobil med Splitt kan du prøve vår beste forsikring helt kostnadsfritt i to måneder.
Med Plussforsikring kan du være trygg på at du aldri må gå en dag uten telefon.
Blir telefonen din stjålet, mistet eller ødelagt får du den lynkjapt erstattet. Om du ønsker å levere den inn til reparasjon får du en lånetelefon i mellomtiden.
Du er dekket over hele verden. Og befinner du deg i Norge, USA eller Europa garanterer vi ny telefon innen kun én virkedag – med SIM-kort på plass!
Med Plussforsikring er du dessuten økonomisk tryggere i nedbetalingsperioden. Skulle noe skje med mobilen, kan du dermed slippe å måtte betale for den gamle – og samtidig kjøpe en ny.
Dette er Splitt:

Ingen renter, gebyrer eller binding
Betal over 24 eller 36 md – totalen blir alltid den samme.