Er du en av de som har unik tilgang til Telenors WiFi-eksperter?
Med sin spisskompetanse kan Telenors WiFi-eksperter løse flere utfordringer enn vanlig kundeservice har mulighet til. Dersom internett er nede, kan de blant annet logge seg på hjemmenettet ditt og finne feilen for deg.
La oss være ærlige: Stabilt bredbånd er ikke akkurat det du snakker om rundt lunsjbordet. Så lenge internett fungerer som det skal, er du fornøyd og tenker ikke noe mer på det.
Samtidig har du de som virkelig brenner for at nettopp du skal slippe å tenke på bredbånd i hverdagen – uansett om du er på jobb, hjemme eller på hytta.
– Det er dette som motiverer meg til å gå på jobb hver dag! Det er så mye som ligger bak det å levere et stabilt bredbånd som fungerer akkurat som det skal, døgnet rundt hele året, forteller Kristian Kilde, produktsjef for hjemmenett i Telenor.
Få unik WiFi-bistand hjemme
Som leverandør av både nettverkslinjen inn til hjemmet ditt og WiFi-utstyret du har i boligen, har Telenor en stor fordel når det kommer til å tilby deg et stabilt og sikkert bredbånd.
– Siden vi drifter både nettverket og WiFi-utstyret, har vi veldig gode systemer. Dersom det er nødvendig, har WiFi-ekspertene mulighet til å se hva som foregår på hjemmenettet ditt og identifisere hvor problemet ligger, forklarer Kristian Kilde.
Ekspert med på kjøpet
Dersom du selv har kjøpt ruteren et annet sted, kan bredbåndsleverandøren din normalt sett ikke gjøre noe annet enn å si om linja inn til hjemmet ditt fungerer som den skal. Leier du WiFi-utstyr fra Telenor, kan WiFi-eksperten logge seg på og se konkret hvilke problemer du opplever på hjemmenettet i sanntid.
– Opplever du tregt nett eller dårlig dekning, kan vi for eksempel se om du har en tilkoblet pc som står med svakt signal, og tipse om en bedre plassering. Eller de oppdager at du har andre elementer som forstyrrer hjemmenettet ditt.
WiFi-eksperten ser også om du har behov for en forsterker, for å sikre optimalt nett i hele hjemmet. Et godt alternativ her kan være WiFi Forsterker II, som fungerer sømløst med Telenors WiFi-ruter.
Dette hjelper vi deg med
Som produktsjef for hjemmenett i Telenor, kan vi trygt slå fast at Kristians kunnskap og interesse for bredbånd ikke kan sammenlignes med folk flest.
Men også hjemmenett-sjefen er imponert over kunnskapsnivået på WiFi-ekspertene som Telenors bredbåndskunder møter når de trenger hjelp med små og store spørsmål.
– Mange av våre WiFi-eksperter har tidligere erfaring fra kundeservice eller en annen bakgrunn i Telenor. Disse går deretter gjennom et lengre utdanningsprogram for å bli WiFi-eksperter med den beste kompetansen vi kan tilby, forklarer Kilde.
Oppgavene WiFi-ekspertene kan hjelpe deg med er mange, som for eksempel:
Oppsett av utstyr
Optimalisering av hjemmenettet
Feilretting
Bytte av navn og passord
Generelle WiFi-spørsmål
Alltid På Nett-garanti
Med bredbånd fra Telenor har du en Alltid På Nett-garanti om noe skulle skje med nettet ditt og WiFi-eksperten ikke klarer å koble deg til igjen i løpet av samtalen.
Med denne garantien får inntil 5 personer i husstanden med et mobilabonnement fra Telenor, en datapakke på 200 GB slik at dere kommer på nett frem til vi har fikset feilen.
Du skal få raskt svar
Det er mange ulike faktorer som kan påvirke bredbåndet ditt, og det kan være vanskelig å diagnostisere de ulike problemene. WiFi-ekspertene er derfor opplært til å gå nøye til verks for å raskt hjelpe deg med å løse problemet.
Som bredbåndskunde hos Telenor skal du få raskt svar når du ringer 915 09000. Med kvalifisert hjelp til å løse dine WiFi-utfordringer, er vårt mål at du så fort som mulig kan gå tilbake til å snakke om helt andre ting enn bredbånd i lunsjen.
Alltid WiFi fornøydgaranti
Har du bredbånd fra Telenor kan du få smart og sikkert WiFi-utstyr som gir raskt og stabilt nett i hele hjemmet. Vi tilbyr også fornøydgaranti og tilgang til våre WiFi-eksperter hvis du trenger hjelp.