Ofte stilte spørsmål
Lurer du på noe om Telenor Open Mind? Her har vi samlet noen vanlige spørsmål. Lurer du på noe mer, så ta gjerne kontakt med oss på epost openmind@telenor.no
Do you have any information in english?
Hva er Telenor Open Mind?
Hvor er Telenor Open Mind lokalisert?
Hvor lenge varer programmet?
Hva er UNIK?
Hvor mange inntak har dere per år?
Hva slags kvalifikasjoner må jeg ha for å kunne starte som deltaker i programmet?
Hvordan søker jeg inntak til Telenor Open Mind?
Får jeg lønn når jeg er i arbeidstrening?
Kan jeg som deltaker velge arbeidstreningsplass?
Kan jeg bytte arbeidstreningsplass gjennom programmets varighet?
Programmet varer i ett år. Hva får jeg ved å være deltaker i deres program?
Er jeg garantert jobb når jeg er ferdig med arbeidstrening?
Finnes programmet andre steder i Norge?
Jeg kan ikke jobbe mer enn 40% - er jeg da en aktuell kandidat for dere?
Jeg har jobbet som sykepleier/baker/snekker/sjåfør tidligere, og lurer på om dette programmet er noe for meg?
Kan jeg søke jobb hos dere?
Jeg søker jobb i Telenor. Hva kan dere tilby?
Hva innebærer bakgrunnssjekk?
Hvorfor kan ikke deltakere fra alle land søke seg inn?
Jeg må ha kontakt med Telenor kundeservice, da jeg har problemer med mitt bredbånd, fasttelefon, mistet sim kort, trenger ny PUK kode, problemer med T-We o.l .
Er dere ikke på sosiale medier?
Hovedside
Søknadsskjema
Søknadsskjema innvandrerbakgrunn
Kontakt oss
Information in english