Vi hjelper deg
Har du noen spørsmål? Kundeservice er her når du trenger hjelp. Kontakt oss på telefon, chat eller mail.
Skal du kjøpe ny mobil, eller har du en gammel som ligger bortgjemt i en skuff?
Mobiler du ikke lenger bruker kan fortsatt ha en verdi – og kan gjøre ditt neste mobilkjøp litt rimeligere. Samtidig vil vi forsøke å gi din gamle mobil et nytt liv.
Med Innbytte får du enkelt et prisestimat på din brukte mobil – helt kostnadsfritt.
Vil du ha hjelp til å gjøre et Innbytte? Ta turen innom Telenorbutikken!
Der hjelper de deg med å gjøre en verdivurdering, og de kan også sende inn mobilen for deg.
Det koster ingenting å gjøre et Innbytte, og du trenger ikke være Telenor-kunde for å bruke tjenesten.
Det er enkelt å få sjekket verdien på den gamle mobilen på nett.
Vi sender deg ferdig frankert emballasje, du sender mobilen i retur.
Du kan også få hjelp med Innbytte i Telenorbutikken. Da gjør de verdivurderingen på stedet, og kan også ta seg av innsendingen av mobilen for deg.
... at du også kan gjøre Innbytte av utvalgte nettbrett og klokker?
Det er fullt mulig, så lenge enheten har et IMEI-nummer. Sjekk hvordan du finner dette hos produsenten.
Prisestimatet du får på nett eller i Telenorbutikken er uforpliktende – men gjenspeiler hva du vil få for mobilen.
Kjøper du mobilen med Splitt, får du denne summen i form av lavere månedspris for den nye mobilen.
Fra vi mottar mobilen til du får penger på konto, kan det ta opptil tre uker – blant annet fordi mobilen sjekkes grundig.
Når vi mottar mobilen din, sjekkes den grundig og alt innhold slettes trygt.
Er den i god stand, kan den klargjøres og selges videre til en ny eier.
Hvis den er i dårlig stand, vil deler som fortsatt virker gjenbrukes og resterende deler resirkuleres.
Ja, det kan du! Med Splitt er det enkelt å bytte inn den gamle mobilen din, og samtidig få lavere månedspris på den nye.
Handler du i Telenorbutikken, tar du bare med deg den gamle mobilen – og kan samtidig få hjelp til å overføre alt til den nye.
Kjøper du på nett, må du ikke sende fra deg den gamle før du har fått den nye.
Har du noen spørsmål? Kundeservice er her når du trenger hjelp. Kontakt oss på telefon, chat eller mail.