Som student har du mye å tenke på, og det siste du ønsker er å bekymre deg for mobilregningen. Da er det greit å vite at vi tilbyr mobilabonnement skreddersydd for studenter – med rabatt for deg under 30.

Alltid inkludert

Raskt og trygt mobilnett

Størst nett, lynrask 5G og enorm kapasitet

Ubegrenset bildelagring

Lagre alle bildene dine trygt i skyen

Hjelp ved netthets

Advokatbistand ved ufrivillig bildespredning og netthets

Sikkerhetstjenester

Så du er bedre beskyttet mot svindel på mobilen

Fri bruk i Norge og i EU/EØS

Så mye du vil, uten ekstra kostnad

Ingen binding

Bli fordi du vil

Finn ditt mobilabonnement

Gjelder bruk i Norge/EU/EØS. Ubegrenset data: Hastighet reduseres til 3 Mbit/s etter 100 GB eller 200 GB med Multi. Egne priser fra Norge til utlandet, for fly, offshore, skip, spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS. Hastighet varierer etter kapasitet og andre forhold. Mer om fart og dekning

Nok data til studiehverdag og fest

Del så mye eller så lite du vil fra studentlivets oppturer og nedturer med ubegrenset data eller fast datamengde. Psst! Med Optimal 10 GB får du Feriedata som gir deg 100 GB ekstra data fem uker i året – uten ekstra kostnad.

Gutt med mobilabonnement for unge

Størst nett, lynrask 5G og med enorm kapasitet

Studer, snap, surf, stream, game og del så mye du vil uansett hvor du befinner deg – uten at det hakker eller stopper opp.

Bruk pengene på andre ting enn abonnement

Det er klart du som student skal få rabatt på studentabonnement. Faktisk får alle under 30 år 100 kr i rabatt på ubegrenset data – og 50 kr i rabatt på fast datamengde.

studenter med mobilabonnement for unge

Aldri et abonnement uten fordeler

Du får bl.a. ubegrenset lagring av bildene dine i Min Sky og nummeroppslag med appen Se Hvem. Filteret Nettvern blokkerer utrygge sider, og med tjenesten Nettslett får du advokathjelp om du skulle være så uheldig å oppleve hets på nettet.

Ønsker du et tilbud på mobilabonnement?

Usikker på hvilket abonnement som er rett for deg som student? Send inn din kontaktinfo, og en av våre selgere ringer deg.

Ja, takk! Kontakt meg

Spørsmål og svar om mobilabonnement for studenter

  • Er det bindingstid på studentabonnement?

    Nei, det er ingen binding når du bestiller et mobilabonnement hos oss. På den måten kan du teste et abonnement og bytte opp eller ned dersom det viser seg at det første du valgte ikke passer til din bruk.

  • Hvilket mobilabonnement er best for studenter?

    Du kan få hjelp til å finne ut av hvilket mobilabonnement som kan passe for deg med vår abonnementsvelger.

  • Jeg skal bytte til Telenor fra en annen operatør – hva må jeg gjøre?

    Det eneste du trenger å gjøre for å bytte operatør er å bestille et studentabonnement hos oss, så fikser vi alt med operatøren du har i dag!

  • Kan jeg beholde nummeret mitt?

    Ja, absolutt, du velger selv om du vil beholde mobilnummeret ditt eller om du vil opprette et nytt.

  • Hvordan får jeg nytt nummer?

    Når du bestiller et nytt studentabonnement, får du opp et valg der du tar stilling til om du vil beholde ditt eksisterende nummer eller opprette et nytt.

  • Er Data Rollover inkludert i abonnementene?

    I abonnementene som ikke har ubegrenset data, Optimal 10 GB, Normal 10 GB og Liten 5 GB, er Data Rollover inkludert. Det betyr at du får med ubrukt data videre til neste måned – helt automatisk. Du har oversikt over dataforbruket ditt i appen Mitt Telenor.

  • Hva koster det å bruke mobilen i utlandet?

    Roam like home

    I hele EU/EØS og Storbritannia kan du bruke studentabonnementet ditt til samme pris som ved bruk innenlands i Norge.

    For SMS og samtaler FRA Norge til utlandet gjelder egne priser. Se våre utlandspriser >

    Ring EU/EØS

    Ringer du mer enn 35 minutter i måneden til europeiske land? Med tjenesten Ring EU/EØS kan du ringe så mye du vil til disse landene - for kun 79,- i måneden. Finn ut mer >

  • Jeg ønsker et studentabonnement med mye data. Hvilket velger jeg?

    For deg som bruker mye data, anbefaler vi abonnementene Ubegrenset Start, Standard, Ekstra eller Multi. Da får du ubegrenset data og du kan velge abonnement utifra hvilke inkluderte tjenester som passer for deg.

  • Er ubegrenset data virkelig ubegrenset?

    Ja, du får ubegrenset data – hver måned. Bruker du over 100 GB (200 GB hvis du har Ubegrenset Multi), vil hastigheten reduseres til 3 Mbit/s frem til neste måned. De fleste vil likevel kunne surfe relativt normal, og du kan kjøpe en hastighetsreload – om du ønsker det.

  • Hvordan kjøper jeg hastighetsreload?

    Hvis du har brukt 100 GB (200 GB hvis du har Ubegrenset Multi) og har fått redusert hastigheten til 3 Mbit/s, kan du kjøpe en hastighetsreload. Du kan velge mellom en hastighetsreload for 24 timer (99,–), 7 dager (299,–) eller en som varer frem til månedsskiftet (399,–). Du vil da få tilbake farten som er inkludert i abonnementet ditt.

    Slik fungerer hastighetsreload:

    Ved kjøp av hastighetsreload, starter du abonnementet ditt på nytt. Det vil si at du får tilbake hastigheten du valgte – i 24 timer, 7 dager eller ut måneden. Dersom du bruker mer enn 100 GB igjen, vil hastigheten igjen reduseres til 3 Mbit/s.

    Du kjøper hastighetsreload i Mitt Telenor eller på Mine sider.

  • Hvordan endrer eller sier jeg opp abonnementet mitt?

    Du kan endre abonnementet ditt her på siden! Bare velg det nye abonnementet du vil ha, logg inn og velg «Behold nummer» og skriv så inn mobilnummeret til abonnementet du vil endre. Du kan også gjøre det i Mitt Telenor-appen eller på Mine sider. Velg nummeret du ønsker å endre, og velg «Bytt abonnement». Du må selv være eier av abonnementet for å kunne endre det.  

    Hos oss er det ingen binding, så du kan si opp abonnementet ditt ved å kontakte kundeservice. Er du ikke fornøyd med abonnementet du har i dag, håper vi du finner et annet abonnement med dataen du ønsker og sikkerhetstjenestene du trenger. Hos oss surfer du nemlig trygt på Norges beste mobilnett.

  • Hvilket mobilabonnement for studenter er billigst?

    Liten 5 GB er vårt billigste mobilabonnement. Her får du 5 GB data og høy hastighet. Sikkerhetstjenester som ubegrenset bildelagring, nummeroppslag med Se Hvem og Nettslett der du får hjelp til å fjerne uønsket innhold på nett, er naturligvis inkludert.

Nyttig info

  • Prøv oss i 2 måneder

    Nå kan du prøve Telenor i 2 måneder. Ombestemmer du deg, får du månedsprisene tilbake. Se noe av det du får som Telenor-kunde

    Slik gjør du det

    Du bestiller enkelt og greit det mobilabonnementet du er interessert i, og så er det bare å kose seg med prøvingen. Hvis du ikke blir fornøyd, tar du kontakt med kundeservice på telefon innen 60 dager etter at du har byttet til en annen operatør, så hjelper vi deg.

    Om pengene tilbake-garantien

    • Gjelder for nye nummer eller nummer som overføres fra en annen operatør. (Kun én gang per nummer.)

    • Kan kombineres med kjøp av mobil med SWAP.

    • Det er kun månedsprisene for abonnementet som blir refundert, ikke f.eks. SWAP-månedsprisen, tilleggstjenester, ev. etablering av nytt nummer eller bruk utover det som er inkludert i abonnementet.

    • Månedsprisene betales tilbake hvis du skal bytte til en annen operatør, men ikke hvis du bare sier opp abonnementet.

    • Garantien gjelder ikke for Forskudd 4 GB og Forskudd 10 GB.

  • Vilkår for mobilabonnement