Alltid inkludert

Raskt og trygt mobilnett

Størst nett, lynrask 5G og enorm kapasitet.

Ubegrenset bildelagring

Lagre alle bildene dine trygt i skyen.

Beskyttelse mot svindel

Sikkerhetstjenester som gir deg et trygt mobilliv.

Hjelp ved netthets

Advokatbistand ved ufrivillig bildespredning og netthets.

Fri bruk i Norge og i EU/EØS

Ring og tekst så mye du vil, uten ekstra kostnad.

Ingen binding

Bli fordi du vil.

Finn ditt mobilabonnement

Mobilabonnement med ubegrenset data

Mobilabonnement med fast datamengde

Data kan brukes i Norge/EU/EØS. Ubegrenset data: Hastighet reduseres til 3 Mbit/s etter 100 GB og etter 200 GB for Ubegrenset Multi. Egne priser fra Norge til utlandet, for fly, offshore, skip, spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS. Hastighet varierer etter kapasitet og andre forhold. Mer om fart og dekning

Hva er forskjellen på Nettvern og Nettvern+?

  • Ikon for Nettvern

    Nettvern

    Et sikkerhetsfilter som er inkludert i alle mobilabonnement

    Nettvern blokkerer:

    • Kjente svindelsider

    • Sider som inneholder skadelig programvare

  • Ikon for Nettvern+

    Nettvern+

    Et ekstra kraftig og effektivt sikkerhetsfilter som er inkludert i utvalgte abonnement

    Nettvern+ blokkerer:

    • Kjente svindelsider

    • Sider som inneholder skadelig programvare

    • Sider som mistenkes å bli brukt i phishing-angrep

    • Sider som er opprettet siste 48 timer og som er laget kun for å stjele din info

    • Sider som vanligvis er trygge, men som er under angrep

Ønsker du et tilbud på mobilabonnement?

Få hjelp til å velge rett abonnement, enten det er til deg selv eller til flere i familien. Send inn din kontaktinfo, og en av våre selgere ringer deg.

Ja, takk! Kontakt meg

Spørsmål og svar om mobilabonnement

  • Hvilket mobilabonnement skal jeg velge?

    Du kan få hjelp til å finne ut av hvilket mobilabonnement som kan passe for deg, barna eller hele familien med vår abonnementsvelger.

  • Hvilket mobilabonnement er billigst?

    Liten 5 GB er vårt billigste mobilabonnement. Her får du 5 GB data og høy hastighet. Grunnleggende sikkerhetstjenester som ubegrenset bildelagring, nummeroppslag med Se Hvem og Nettslett der du får hjelp til å fjerne uønsket innhold på nett, er naturligvis inkludert.

  • Er det bindingstid?

    Nei, det er ingen binding når du bestiller et mobilabonnement hos oss. På den måten kan du teste et abonnement og bytte opp eller ned dersom det viser seg at det første du valgte ikke passer til din bruk.

  • Er Data Rollover inkludert i abonnementene?

    I abonnementene som ikke har ubegrenset data, Optimal 10 GB, Normal 10 GB og Liten 5 GB, er Data Rollover inkludert. Det betyr at du får med ubrukt data videre til neste måned – helt automatisk. Du har oversikt over dataforbruket ditt i appen Mitt Telenor.

  • Hva skjer med rabatten når brukeren fyller 13 eller 30 år?

    Rabatten justeres automatisk når personen som bruker mobilabonnementet fyller år. Når et barn fyller 13 år, får barnet automatisk under-30-rabatten. Når du fyller 30, fjernes rabatten automatisk.

  • Jeg skal bytte til Telenor fra en annen operatør – hva må jeg gjøre?

    Det eneste du trenger å gjøre for å bytte operatør er å bestille et mobilabonnement hos oss, så fikser vi alt med operatøren du har i dag!

  • Kan jeg beholde nummeret mitt?

    Ja, absolutt, du velger selv om du vil beholde mobilnummeret ditt eller om du vil opprette et nytt.

  • Hva koster det å bruke mobilen i utlandet?

    Roam like home

    I hele EU/EØS og Storbritannia kan du bruke mobilabonnementet ditt til samme pris som ved bruk innenlands i Norge.

    For SMS og samtaler FRA Norge til utlandet gjelder egne priser. Se våre utlandspriser >

    Ring EU/EØS

    Ringer du mer enn 35 minutter i måneden til europeiske land? Med tjenesten Ring EU/EØS kan du ringe så mye du vil til disse landene - for kun 79,- i måneden. Finn ut mer >

  • Hvordan endrer eller sier jeg opp mobilabonnementet mitt?

    Du kan endre abonnementet ditt her på siden! Bare velg det nye abonnementet du vil ha, logg inn og velg «Behold nummer» og skriv så inn mobilnummeret til abonnementet du vil endre. Du kan også gjøre det i Mitt Telenor-appen eller på Mine sider. Velg nummeret du ønsker å endre, og velg «Bytt abonnement». Du må selv være eier av abonnementet for å kunne endre det.  

    Hos oss er det ingen binding, så du kan si opp abonnementet ditt ved å kontakte kundeservice. Er du ikke fornøyd med abonnementet du har i dag, håper vi du finner et annet abonnement med dataen du ønsker og sikkerhetstjenestene du trenger. Hos oss surfer du nemlig på et raskt og trygt mobilnett.