Full oversikt i Mitt Telenor

Full oversikt

På forsiden av appen får du raskt oversikt over dine mobil-, TV- og/eller bredbåndsabonnement. Se hvor mye data du har brukt på mobilabonnementet og se hvilke tjenester du har

Fyll på data i Mitt Telenor

Fyll på data

Med noen få tastetrykk fyller du enkelt på ekstra data, enten du er i Norge eller i utlandet.

Kontroll på fakturaer i Mitt Telenor

Kontroll på fakturaer

Se hva du har av utestående fakturaer fra oss. Du kan betale fakturaen med Vipps, eller utsette betalingen om du trenger litt ekstra tid.

Endre etter ditt behov i Mitt Telenor

Endre abonnement og utseende

Noen måneder bruker du mer data enn andre, og du kan selv endre abonnement opp eller ned etter behov. Du kan også bytte utseendet til mørk modus.

Administrer bredbåndsabonnementet ditt i Mitt Telenor

Administrer ditt bredbåndsabonnement

Her kan du endre hastigheten på bredbåndet ditt, bestille nytt WiFi-utstyr og se Telenorfordelene dine.

Endre TV- og strømmepakken din i Mitt Telenor

Endre TV- og strømmepakken din

I appen kan du enkelt skreddersy din egen TV- og strømmepakke, laste ned T-We App, bestille TV-boks og få tips til film og serier i T-We.

Dette kan du også gjøre i appen

Legge til eller fjerne tjenester

Hente PUK-kode

Kontakte kundeservice

Bestille, aktivere og sperre SIM-kort

Bestille nytt eller endre abonnement

Administrere sikkerhetstjenester som SAFE og Nettvern

Lade kontantkort med Vipps

Oversikt over mobilenheter og avtaler

Oversikt over forsikringer

Spørsmål og svar

  • Kan jeg bruke Mitt Telenor som bedriftskunde?

    Ja, du kan se ditt bedriftsabonnement i Mitt Telenor så lenge du står registrert som bruker. 

    Dersom du ikke ser abonnementet ditt i appen, kan dette skyldes at du ikke står oppført med korrekt informasjon (navn og fødselsdato). Kontakt din telefoniansvarlig i bedriften for å oppdatere informasjonen i Min Bedrift.


    Er du Min Bedrift-administrator?

    Slik registrerer du personlige brukere for mobilabonnement i Min Bedrift:

    1. Logg inn i Min Bedrift - velg så Mobil på topplinjen.

    2. Velg Abonnement og gjør et søk med ditt firma- eller virksomhetsnavn. Du vil da få opp alle abonnement som er registrert med bedriften som bruker.

    3. Trykk på Bruker og bruk pennen i høyre hjørne for å fylle inn navn og fødselsdato for de abonnementene som skal ha en personlig bruker.

    4. Husk å lagre.

  • Jeg får ikke logget inn i appen?

    Første gang du logger inn i appen må du registrere en Telenor ID-bruker.

    Dersom du allerede har en Telenor ID-bruker, kan du benytte samme innlogging for Mitt Telenor appen.
    Se informasjon og hjelp dersom du opplever problemer med Telenor ID.

  • Jeg finner ikke PUK-koden

    PUK-koden finner du ved å trykke på abonnementet ditt på forsiden og deretter bla ned til du ser SIM-kort. Av hensyn til personvern er det kun bruker av et abonnement som kan se PUK-koden.

    Er bruker derimot under 13 år, har eier også mulighet til å hente den ut i appen.

  • Er det aldersgrense for å ta i bruk Mitt Telenor?

    Ja, du må være fylt 13 år for å bruke Mitt Telenor-appen.

Trenger du mer hjelp? Her finner du informasjon og veiledning om funksjonene i appen Mitt Telenor ›

Andre nyttige apper fra Telenor

Ikon for Se Hvem

Se Hvem

Slå opp nummer, reserver deg mot telefonsalg og ta vare på kontaktene dine

Les mer
Min Sky-ikon

Min Sky

Trygg bildelagring. Ta vare på bildene dine, og del dem med venner og familie

Les mer