PIN-kode i T-We App
PIN-koden din er knyttet til Owner-profilen i appen, men kan også settes for andre profiler. Her viser vi deg hvordan du finner, endrer eller tilbakestiller PIN-koden.
Hva er PIN-koden i T-We App?
Standard PIN-kode på T-We er satt til 1-2-3-4. Denne er den samme i både app og på din T-We Boks.
Hvis koden ikke er 1-2-3-4 betyr dette at du har endret PIN-koden til noe du selv har valgt, eller at det er satt en annen kode til en ny profil.
Du trenger blant annet PIN-koden når du endrer innstillinger i T-We App, leier film eller endrer og sletter profiler.
Slik endrer du PIN-koden
Velg ☰ Mer.
Trykk på Tilgang og profiler.
Trykk på blyanten i høyre hjørne på ønsket profil.
Velg Endre profil.
Tast PIN-koden til profilen dersom den har egen PIN-beskyttelse.
Trykk Neste.
Trykk Neste.
Velg Endre PIN-kode
Angi ny PIN-kode
Gjenta ny PIN-kode
Ny PIN-kode er opprettet
Tilbakestill T-We PIN-koden
Har du glemt PIN-koden til Owner-profilen? Du kan tilbakestille den på Mine sider.
Velg Tilbakestill T-We PIN-kode nederst til venstre på den første siden du kommer til
Trykk Tilbakestill PIN-kode
Koden stilles nå tilbake til 1-2-3-4
NB! Dersom koden ikke oppdateres, kan du restarte T-We boksen ved å ta ut strømmen. Vent 5 sekunder før du setter strømmen på plass igjen.