Hjelp til TV 2 Play - eksempelbilder av serier som kan strømmes

TV 2 Play Basis er inkludert i T-We!

TV 2 Play Basis er tilgjengelig på din TV-boks, i T-We appen, i TV 2 Play appen og på tv2play.no.
For å få tilgang til våre strømmetjenester må TV-boksen være koblet til internett. Slik gjør du det.

Logg inn i TV 2 Play

Er det første gang du skal bruke TV 2 Play? Videoen under viser hvordan du aktiverer din konto og logger deg inn på din T-We boks:

Slik gjør du det

  1. Finn programmet du vil se på din T-We Boks og trykk på Spill av i TV 2 Play

  2. Trykk Bekreft for å gå videre

  3. Skann QR-koden med mobilen, eller gå direkte til linken som er oppgitt på din PC eller mobiltelefon

  4. Velg Fortsett med Telenor T-We

  5. Logg inn med din Telenor ID

  6. Fyll ut registreringsskjema - e-postadresse, mobilnummer, navn og fødselsdato og trykk Lagre informasjon

  7. Skriv inn engangskoden som vises på din TV-skjerm og gå videre

  8. På TV-skjermen, velg ønsket profil for å fullføre innloggingen. Nå er du klar til å strømme!

T-We App

Jeg har TV 2 Play-konto fra før

Hvis du allerede har en konto til TV 2 Play, kan du koble den sammen med T-We abonnementet ditt. På den måten får du basis-pakken uten ekstra kostnad, og du får rabatt om du vil oppgradere til pakker med mer innhold.

  • Koble eksisterende TV 2 Play-konto sammen med T-We

    T-We App

    1. I T-We app, velg Åpne i TV 2 Play på innholdet du ønsker å se

    2. Trykk på Logg inn-knappen

    3. Velg Fortsett med Telenor T-We

    4. Logg inn med Telenor ID

    5. Trykk på Kjør på

    6. Fyll inn mobilnummer og annen informasjon og velg Lagre informasjonen

    7. Skriv inn ditt passord til eksisterende konto i TV 2 Play

    8. Velg Kjør på for å koble kontoene sammen

    9. Velg Logg inn for å logge inn på kontoen

    10. Velg Spill av... for å se på ønsket innhold

  • Koble eksisterende TV 2 Play-konto sammen med T-We

    På TV-boks

    1. På din TV-boks, velg Åpne i TV 2 Play på innholdet du ønsker å se

    2. Trykk på Bekreft for å gå videre

    3. Skann QR-kode med mobilen, eller gå inn på linken som vises på skjermen

    4. Velg Fortsett med Telenor T-We

    5. Logg inn med Telenor ID

    6. Trykk på Kjør på

    7. Fyll inn mobilnummer og annen informasjon og velg Lagre informasjonen

    8. Skriv inn ditt passord til eksisterende konto i TV 2 Play

    9. Velg Kjør på for å koble kontoene sammen

    10. Logg inn på TV 2-siden på nytt

    11. Skriv inn engangskoden som vises på din TV-skjerm, eller bekreft at koden er den samme (hvis du har brukt QR-koden) og velg Gå videre

    12. Velg ønsket profil

    13. Velg Spill av... for å starte strømmingen!

    Hvis du er logget inn i TV 2 Play med en annen konto fra før, må du logge deg ut og inn igjen etter du har koblet kontoen sammen. Du logger ut ved å velge "Innstillinger" nederst i menyen, og så "Logg ut".

  • Jeg har oppgradert til en større pakke fra TV 2 Play fra før

    Hvis du har oppgradert til en større pakke en Basis, må dette avsluttes før du kan slå sammen kontoene. Oppgraderingen er gjerne forhåndsbetalt, men du beholder tilgangen frem til utløpsdatoen. Når denne datoen er passert, kan du koble sammen din eksisterende konto med T-We-kontoen.

    Slik gjør du det:

    1. Åpne opp TV 2 Play i din nettleser

    2. Trykk på Logg inn, skriv inn din e-postadresse og trykk Gå videre

    3. Skriv inn ditt eksisterende passord

    4. Trykk på din profil oppe i høyre hjørne

    5. Velg Konto

    6. Velg Mine kjøp

    7. Trykk på Stopp på pakken du abonnerer på

    8. Logg ut

    Når pakken du har betalt for har utløpt, kan du slå kontoen din sammen med T-We kontoen.

    Koble sammen eksisterende TV 2 Play-konto med T-We konto:

    1. Trykk på Logg inn på nytt, og velg Fortsett med Telenor T-We

    2. Logg inn med Telenor ID

    3. Trykk på Kjør på

    4. Fyll inn mobilnummer og annen informasjon og velg Lagre informasjonen

    5. Skriv inn ditt passord til eksisterende konto i TV 2 Play

    6. Velg Kjør på for å koble kontoene sammen

    7. Velg Logg inn for å logge inn på kontoen

    8. Velg Spill av... for å se på ønsket innhold

    Ønsker du oppgradere pakken igjen, kan du gjøre det etter kontoene er slått sammen. Det gjør du ved å logge deg inn på TV 2 Play i din nettleser.

  • Jeg har hatt TV 2 Play fra en annen leverandør

    For å koble sammen dine TV 2-kontoer må du først si opp abonnementet du har hos din nåværende leverandør.

    Når det er gjort, kan du følge veiledningen som ligger øverst her, "Koble eksisterende TV 2 Play-konto sammen med T-We".

Feilmeldinger

  • "Du har ikke tilgang til TV 2 Play"

    Denne feilmeldingen kommer hvis du enten ikke har et T-We abonnement i dag, eller om det står registrert på en annen person.

    Står abonnementet på en annen person? I så fall må vedkommende legge deg til som husstandsmedlem for at du skal kunne logge inn. Vi har veiledning for hvordan dette gjøres på våre T-We app-sider.

    Eieren av T-We abonnementet må også logge inn på TV 2 Play og opprette konto først.

  • "Eier av T-We abonnementet må logge inn..."

    Personen som står som eier av abonnementet hos oss må logge seg inn og opprette TV 2 Play-konto før hustandsmedlemmer kan lage egen konto.

  • Problemer med Telenor ID-innlogging

  • Fail F3206: Could not start playback. Content is not available.

    Denne feilmeldingen dukker opp hvis du har en gammel versjon av appen på din mobil eller ditt nettbrett.

    Oppdater til nyeste versjon av appen, det skal løse problemet.

Andre feil eller trenger veiledning?

Opplever du andre feilmeldinger etter du er logget inn, eller trenger veiledning til bruk av TV 2 Play appen, forsøk TV 2s hjelpesider eller ta kontakt med TV 2.

Spørsmål og svar

  • Hvor mange samtidige brukere kan man ha på TV 2 Play?

    Du kan logge inn på totalt 5 enheter samtidig, men i grunnpakken er det kun mulig med en avspilling av gangen. Du kan oppgradere dette til 4 samtidige avspillinger på TV 2 Play-nettsiden.

  • Hva gjør jeg hvis jeg har TV 2 Play-konto fra før?

    Du kan koble sammen din nåværende konto med din T-We konto, det ligger veiledninger for dette på denne siden.

    Hvis du har oppgradert til en større pakke enn Basis, må denne stoppes på nettsiden til TV 2 Play før kontoene kan kobles sammen.

    Hvis du er logget inn på TV 2 Play-appen på din TV-boks fra tidligere, må du logge ut der før du forsøker koble kontoene sammen. Dette gjør du ved å velge "Innstillinger" nederst i menyen, og så "Logg ut".

  • Kan jeg oppgradere til TV 2 Play med Disney+?

    Disney+ er ikke inkludert i våre pakker. Vil du ha Disney+, må du bestille dette direkte fra TV 2, og på en annen konto.

  • Kan jeg oppgradere TV 2 Play Basis fra Telenor til andre pakker?

    Ønsker du å oppgradere til en pakke uten reklame, eller inkludere sportsinnhold, får du dette til en rabattert T-We-pris. Dette kan du gjøre på kontosiden hos TV 2 Play, etter at du har aktivert din TV 2-konto via Telenor.

    Det er dessverre ikke mulig å oppgradere til pakken som inneholder Disney+.

  • Hvor kan jeg se TV 2 Play?

    Du kan se tjenesten på alle steder der TV 2 Play er tilgjengelig; på TV-boks, på mobil, nettbrett, SmartTV og AppleTV, Chromecast eller via T-We appen/TV 2 Play-appen. Tjenesten er også tilgjengelig på tv2play.no.

    Last ned TV 2-appen enkelt her:

    Google Play Store

    App Store

  • Kan jeg fjerne TV 2 Play Basis fra poengmodellen?

    Ja, den kan fjernes på lik linje som andre strømmetjenester. Du finner veiledning for dette her.