Oppsigelse
Ønsker du å si opp ditt abonnement? Her finner du svar på spørsmål om oppsigelse og informasjon om hvordan du sier opp ditt abonnement hos Telenor.
Oppsigelsestid i Telenor
Mobil og Mobilt bredbånd: Du må betale månedsavgift ut den måneden du sier opp.
TV, Bredbånd og hjemmetelefon: Oppsigelsestiden er en måned, og oppsigelsen regnes fra første dag i påfølgende måned. Det vil si at om du sier opp i løpet av september, løper abonnementet ut oktober.
Se vilkårene for ditt abonnement for mer informasjon.
Faktura ved oppsigelse
Når du sier opp blir avgifter som er fakturert utover oppsigelsestiden tilbakebetalt.
Du kan lese mer om faktura ved oppsigelse og endring ved å trykke på linken under.
Jeg ønsker si opp en tilleggstjeneste
De fleste tilleggstjenester kan du si opp på Mine Sider.
For å avslutte tilleggstjenester, trykk på linken under.
Trykk på abonnementet det gjelder, og trykk på Se alle ved siden av overskriften Tjenester.
Trykk så på tjenesten det gjelder, og velg Avbestill denne tjenesten.
Du får tilsendt bekreftelse på e-post.
Ønsker du si opp en tjeneste du ikke får sagt opp selv på Mine Sider, ta kontakt med kundeservice.
Jeg ønsker å si opp mitt abonnement
Vi anbefaler at du tar en kikk på Spørsmål og svar under hvis det er noe mer du lurer på.
Hvis du ønsker å avslutte ditt abonnement, eller tjenester som ikke kan sies opp på Mine Sider, kan du ta kontakt med oss på telefon eller via e-postskjema.
Jeg vil si opp min forsikring
Hvis du ønsker si opp din mobilforsikring, så kan vår chatbot Telmi hjelpe deg med det.
Trykk på knappen under for å åpne chat-vinduet.
Jeg skal returnere utstyr
Trenger du en returslipp for å sende fastnettsutstyr tilbake til oss?
Da kan du lage og skrive ut dette rett fra nettsiden, eller få en QR-kode du kan scanne inn på Postens innleveringssted.
Spørsmål og svar
Kan jeg si opp mobilabonnementet, men beholde nummeret?
Hvordan sier jeg opp abonnement grunnet dødsfall?
Kan jeg si opp leieavtale på WiFi Ruter eller T-We Boks II?
Hvordan avslutter jeg min SWAP-avtale?
Hvordan bytter jeg fra en mobiloperatør til en annen?
Hva skjer med Min Sky om jeg sier opp abonnementet mitt?