Ny hos oss?
Tusen takk for at du har valgt å bli kunde hos oss!
Er du på vei over til Telenor eller nylig har blitt kunde hos oss på mobil-, bredbånd-, eller TV-abonnement? Her finner du svar og hjelp til vanlige spørsmål.
Telenor ID og Mitt Telenor-appen
Det første du bør gjøre når du blir kunde hos oss er å opprette Telenor ID og laste ned Mitt Telenor-appen.
Telenor ID er en sikker innloggingsløsning for alle våre apper og tjenester - ett felles brukernavn og passord til alle de viktigste appene! Det vil si at du logger inn med samme info på f.eks. Mine Sider, i Mitt Telenor-appen og i T-We appen.
Vi har egne sider som guider deg gjennom prosessen her: Registrer ny bruker - Telenor ID
Har du allerede en Telenor ID-bruker, men har glemt passordet? Her finner du hjelp til innlogging
Mitt Telenor-appen er en mobilapp som gir deg oversikt over alle dine abonnement og tjenester, faktura og mye mer. Du kan blant annet også hente ut PUK-kode på ditt mobilabonnement, bestille nye SIM-kort eller datapakker.
Vi anbefaler også at du laster ned og tar i bruk Min Sky og Se Hvem i samme slengen :)
Første faktura
Som ny kunde kan første faktura være høyere enn forventet. Har du bestilt bredbånd vil du få etableringsgebyr og fraktkostnader. En annen årsak er at månedspris faktureres på forskudd. Avhengig av hvilken dato abonnementet ble opprettet, vil din første faktura derfor gjelde fra dagen du ble kunde og noe frem i tid. Vanligvis er dette en eller to måneder fremover.
Den neste fakturaen du mottar vil kun gjelde for én måned eller en fakturaperiode.
Bor du i borettslag eller sameie?
Vi har samlet viktig informasjon, tips og brukerveiledninger for deg som er kunde i borettslag eller sameie på en egen side. Les om produkter, tjenester og fordeler som er inkludert i våre fellesavtaler – og bli inspirert av alle mulighetene.