Hjelp med SIM-kort og eSIM
Her finner du alt du trenger å vite om SIM-kort, enten du har spørsmål om ekstra SIM-kort, aktivering, bestilling eller sperringer.
Hva er SIM-kort?
SIM-kort er et fysisk kort som du plasserer i utstyret hvor det skal brukes. Dagens SIM-kort er et Multi-SIM hvor du kan velge mellom 3 størrelser, avhengig av utstyr.
eSIM er et elektronisk SIM-kort som kan programmeres og aktiveres digitalt. Med eSIM kan du koble utvalgte telefoner, iPader og smartklokker til mobilnettet eller WiFI.
Du kan bestille nytt SIM-kort på Mine Sider, i Mitt Telenor, fra chatboten Telmi, ved å ringe kundeservice eller dra innom en forhandler.
Det er kun eier og bruker av abonnementet som kan bestille nytt SIM-kort
Ved bestilling av fysisk SIM-kort er leveringstid normalt 6 virkedager
Nytt fysisk SIM-kort koster 100,- (Ved kjøp i Telenorbutikken er prisen 199,-)
Aktivering av eSIM krever verifisering med BankID
Bestille SIM-kort på Mine Sider?
Bestille SIM-kort i Mitt Telenor App?
Aktivere nytt SIM-kort?
Aktivere SIM-kort i Mitt Telenor App
Problemer med aktivering av SIM?
Hvor finner jeg SIM-nummer?
Jeg får feilmelding på Mine Sider eller Mitt Telenor
Jeg får feilmelding på mobilen
Hjelp med PIN/PUK-kode
Trenger du hjelp til å bytte PIN eller finne PUK-koden? Gå til vår side for hjelp med PIN/PUK via knappen under.