Hjelp med Splitt
Her finner du ofte stilte spørsmål om Splitt og innbytte til ny mobil

Hva er Splitt og hvor kjøper jeg Splitt?
Splitt er en smartere måte å kjøpe mobil på. Med Splitt kan du både splitte opp betalingen over 24 eller 36 måneder, og splitte opp det du betaler for mobilen nå: Betal 0,- i dag, eller et valgfritt beløp for lavere månedspris.
Det er ingen renter, gebyrer eller binding, og du kan bytte inn den gamle mobilen din for enda lavere månedspris.
Du kan kjøpe en ny mobiltelefon med Splitt både på nett på telenor.no, i Telenorbutikken og på Elkjøp og Power. Du kan også ringe oss på 915 09000

Ingen renter, gebyrer eller binding
Betal over 24 eller 36 md – totalen blir alltid den samme.
Med lanseringen av Splitt, avvikler vi også SWAP. Her kan du lese mer om hva dette betyr for deg med en aktiv SWAP-avtale.
Hva betyr 0,- i dag?
Det betyr at du kan gå ut av butikken eller klikke hjem mobilen du ønsker, uten at det koster deg noe som helst i dag. Med Splitt betaler du i stedet ned mobilen over 24 eller 36 måneder – uten at det koster deg noe ekstra. Det er ingen renter – og ingen gebyrer.
Slik får du lav månedspris med Splitt
Uansett hvordan du velger å splitte opp betalingen, blir totalprisen den sammen. Men det finnes flere smarte måter å redusere hva du betaler hver måned!

Betal over 36 md.
Du får lavest månedspris ved å splitte opp betalingen over 36 måneder – det er alltid helt rente- og gebyrfritt.

Betal noe i dag
Betaler du et valgfritt beløp for mobilen i dag, blir månedsprisen tilsvarende lavere.

Bytt inn den gamle
Ved å bytte inn din gamle mobil, betaler du litt mindre hver måned for den nye.
Hvor finner jeg min Splitt-avtale?
Logg inn på: Mine Sider
Velg Splitt under Tjenester
Her finner du blant annet startdato, sluttdato, månedspris og informasjon om forsikring hvis du har det
Hva skjer når jeg vil bytte mobil?
Du kan bytte inn den gamle mobilen din, og betale en lavere månedspris for den nye. Innbytte med Splitt er smart og enkelt – enten det skjer i butikk eller på nett.
Ny mobiltelefon med Splitt både på nett på telenor.no, i Telenorbutikken og på Elkjøp og Power. Du trenger ikke å levere inn lader og annet tilleggsutstyr.
Kjøper du ny mobil i butikk, leverer du samtidig inn den gamle der. Handler du i Telenorbutikken, kan du også få hjelp til å overføre informasjon fra den gamle til den nye mobilen.
Kjøper du ny mobil på nett, må du ikke sende fra deg den gamle før du har fått den nye. Du vil motta en ferdig frankert emballasje for å sende den inn.
Hvorfor bytte inn mobil med Splitt?
Med innbytte blir månedsprisen på din nye mobil lavere. Selv om mobilen er i dårlig stand eller har knust skjerm, kan den ha en verdi. Mobilen din kan få nytt liv! Vi sørger da for at den blir nullstilt og klargjort for ny eier, helt trygt.
Det er enkelt og uforpliktende å sjekke verdien på den gamle mobilen. Du kan enten få hjelp i Telenorbutikken, eller sjekke selv på nett.
Hva gjør jeg?
Mobiler du ikke lenger trenger, kan fortsatt ha en verdi – både for deg og for andre. Ikke la din gamle mobiltelefon ligge og støve i en skuff, selv om mobilen er i dårlig stand eller har knust skjerm, kan den ha en verdi. Vi tar i mot både ødelagte og velfungerende telefoner.
NB! Det kan være krav til minsteverdi på din gamle telefon for å få innbyttebonus, som regel fra 100-400 kr.
Har du Plussforsikring, er du garantert å få den høyeste mulige verdivurderingen ved innbytte. Når du kjøper ny mobil med Splitt får du også mulighet til å teste vår beste forsikring – Plussforsikring – i to måneder helt uten kostnad.
Etter disse to månedene kan du selvfølgelig forlenge forsikringen om du ønsker det. Den gir deg trygghet over hele verden og flere fordeler, som garantert erstatningsmobil innen én virkedag og maksverdi ved innbytte.
Ofte stilte spørsmål om Splitt
Hvordan kjøper jeg mobil med Splitt på nett?
Hvordan kjøper jeg mobil med Splitt i butikk?
Er mobilabonnement inkludert i Splitt?
Må jeg ha et Telenor-abonnement med Splitt?
Kan jeg betale inn ekstra i løpet av avtalen?
Er det binding med Splitt?
Eier jeg mobilen om jeg kjøper den med Splitt?
Hva gjør jeg om jeg har en aktiv SWAP-avtale?
Vilkår for Splitt