Hjelp med din mobil
Lurer du på noe om mobilen, Splitt eller SIM-kort? Her finner du informasjon om det meste
Er mobilen låst?
Er du usikker på hvordan du går frem for å låse opp mobilen, har vi en oversikt over de forskjellige kodene som kan kreves.
Bestille eller aktivere SIM-kort
Har du opplevd at du mangler dekning etter en endring eller etter å ha restartet mobilen? Sjansen er stor for at dette kan ha noe med SIM-kortet å gjøre.
Her hjelper vi deg hvis du ønsker å bestille nytt SIM-kort til mobilen, ønsker å aktivere et SIM-kort mot abonnementet ditt eller om du har problemer med aktivering.
Splitt eller Innbytte fra Telenor
Splitt er en smartere måte å kjøpe mobil på.
Med Splitt kan du både splitte opp betalingen over 24 eller 36 måneder, og splitte opp det du betaler for mobilen nå: Betal 0,- i dag, eller et valgfritt beløp for lavere månedspris.
Det er ingen renter, gebyrer eller binding, og du kan bytte inn den gamle mobilen din for enda lavere månedspris. Du kan kjøpe mobil i nettbutikken vår.
Lurer du på noe om Splitt? Her finner du svar på de vanligste spørsmålene.
Innbytte fra Telenor
Har du ikke Splitt, men ønsker å bytte inn din gamle mobil? Nå kan du få penger for mobiler du ikke bruker lenger - og med det gjøre ditt neste mobilkjøp litt rimeligere.
Vi har veiledninger som hjelper deg når du skal ta innbytte av din gamle mobil til en ny.
Spørsmål om kjøp i nettbutikken
Defekt eller ødelagt mobil?
Forsikring av din mobil, nettbrett eller smartklokke
Lyst på ny mobil?
Se alleMobile rutere
Har du Internett over mobilnettet, eller ønsker å bestille? Her finner du oversikt over alle våre abonnement til Mobilt Bredbånd og Trådløst Bredbånd.
Dersom du trenger hjelp med oppsett av ruteren, generell informasjon, eller feilsøking og feilretting finner du dette under våre utstyrssider og hjelpesider for Internett.


Trådløst Bredbånd

Feilsøk internett
Opplever du problemer?
Avhengig av hva du opplever, kan du finne hjelp med det aller meste på våre sider. Er det kanskje noe av dette du ser etter?