Er mobilen låst?

Er du usikker på hvordan du går frem for å låse opp mobilen, har vi en oversikt over de forskjellige kodene som kan kreves.

Bestille eller aktivere SIM-kort

Har du opplevd at du mangler dekning etter en endring eller etter å ha restartet mobilen? Sjansen er stor for at dette kan ha noe med SIM-kortet å gjøre.

Her hjelper vi deg hvis du ønsker å bestille nytt SIM-kort til mobilen, ønsker å aktivere et SIM-kort mot abonnementet ditt eller om du har problemer med aktivering.

Gå til Hjelp med SIM-kort

SWAP eller Innbytte fra Telenor

SWAP

Med SWAP har du en fleksibel løsning der du betaler for mobilen over 24 måneder. Allerede etter ett år kan du bytte til ny mobil uten å betale mer på den gamle avtalen. Du kan kjøpe mobil både med og uten SWAP i nettbutikken.

Lurer du på noe om SWAP? Her finner du svar på de vanligste spørsmålene.

I tillegg har vi veiledninger som hjelper deg når du skal swappe inn din gamle mobil til en ny.



Innbytte fra Telenor

Har du ikke SWAP, men ønsker å bytte inn din gamle mobil? Nå kan du få penger for mobiler du ikke bruker lenger - og med det gjøre ditt neste mobilkjøp litt rimeligere.

  • Spørsmål om kjøp i nettbutikken

    Her finner du svar på de vanligste spørsmålene, slik som f.eks. leveringstider, hva du gjør dersom du ønsker å angre på kjøpet, endre noe i bestillingen, eller har spørsmål rundt fakturaen du har mottatt.

    Om mobilen er defekt eller ødelagt, kan du finne mer informasjon om reklamasjon og reparasjon av utstyr på Hjelp til Telenor Nettbutikk.

  • Defekt eller ødelagt mobil?

    Hvis utstyret du har kjøpt hos oss ikke fungerer som det skal, må det sendes inn til oss eller leveres inn på en Telenorbutikk. Måten det gjøres på avhenger av om feilen dekkes av garantivilkårene eller ikke.

    Feil som dekkes av garantivilkårene er svakheter ved utstyret, og ikke feil som skyldes slitasje, feilbruk eller skade påført i etterkant av kjøpet, eksempelvis fysiske skader, fuktskader eller brukerfeil.
    Du kan lese mer om hvordan du reklamerer på en vare på denne siden - Hjelp til nettbutikken.


    Har du forsikring hos oss, kan fysiske skader tas på forsikringssak. Trykk på knappen under for å lese mer om hvordan du registrerer forsikringssak.

    Har du ikke forsikring og telefonen er skadet, må den eventuelt repareres for egen regning hos et mobilverksted.

    Melde skade - Forsikring
  • Forsikring av din mobil, nettbrett eller smartklokke

    Med våre forsikringer er du sikret mot alt fra knust skjerm til tap av enheten.

    Vi veileder vi deg til hvordan du går frem hvis du vil bestille, avbestille, eller trenger å benytte deg av en forsikring.

    Les mer om forsikring.

Lyst på ny mobil?

Se alle

Mobile rutere

Har du Internett over mobilnettet, eller ønsker å bestille? Her finner du oversikt over alle våre abonnement til Mobilt Bredbånd og Trådløst Bredbånd.

Dersom du trenger hjelp med oppsett av ruteren, generell informasjon, eller feilsøking og feilretting finner du dette under våre utstyrssider og hjelpesider for Internett.

Opplever du problemer?

Avhengig av hva du opplever, kan du finne hjelp med det aller meste på våre sider. Er det kanskje noe av dette du ser etter?