Endre mobilabonnement
Her finner du informasjon om hvordan du kan gjøre endringer på dine abonnement
Abonnementsendring
Du må være eier av nummeret for å endre eller bytte abonnement.
Trykk på linken under for å logge inn på Mine Sider. Velg nummeret du ønsker endre abonnement på og trykk på Bytt abonnement.
Hvis du ønsker endre til kontantkort, må du ta kontakt med oss på 915 09000.
Endre roller eller ta eierskifte på mobilnummer
Ønsker du endre fakturamottaker, registrert bruker eller overdra abonnementet til en annen person?
Trykk på linken under for å lese mer.
Oppsigelse av abonnement
Du kan si opp ved å ringe oss eller sende oss en e-post via våre kontaktskjema.
Trykk på linken under for å se ofte stilte spørsmål om oppsigelse.
Andre spørsmål
Hvordan endrer jeg adresse på mobilnummeret mitt?
Hva skjer med Data Rollover hvis jeg bytter abonnement eller eier?
Hva skjer med Min Sky hvis jeg sier opp eller endrer mobilabonnementet mitt?
Hvordan bytter jeg fra en annen operatør til Telenor?
Hva skjer med min faktura når jeg endrer abonnement?
Fant du ikke svar på det du lurte på?
Alt om binding
Oppsigelse
Våre abonnement