Abonnementsendring

Du må være eier av nummeret for å endre eller bytte abonnement.

Trykk på linken under for å logge inn på Mine Sider. Velg nummeret du ønsker endre abonnement på og trykk på Bytt abonnement.

Hvis du ønsker endre til kontantkort, må du ta kontakt med oss på 915 09000.

Bytt abonnement på Mine Sider

Endre roller eller ta eierskifte på mobilnummer

Ønsker du endre fakturamottaker, registrert bruker eller overdra abonnementet til en annen person?

Trykk på linken under for å lese mer.

Endre rolle eller eierskifte mobilnummer

Oppsigelse av abonnement

Du kan si opp ved å ringe oss eller sende oss en e-post via våre kontaktskjema.

Trykk på linken under for å se ofte stilte spørsmål om oppsigelse.

Spørsmål og svar om oppsigelse

Andre spørsmål

  • Hvordan endrer jeg adresse på mobilnummeret mitt?

    Ta kontakt med oss på kundeservice, så hjelper vi deg.

  • Hva skjer med Data Rollover hvis jeg bytter abonnement eller eier?

    • Ved endring av abonnement: Data-mengden du har spart opp følger med videre, men ved månedsskiftet er det datamengden inkludert i abonnementet du har byttet til som rulles over.

    • Ved bytte av eier: Data Rollover blir nullstilt med en gang eierskifte gjennomføres

  • Hva skjer med Min Sky hvis jeg sier opp eller endrer mobilabonnementet mitt?

    Alle våre mobilabonnement har ubegrenset lagring inkludert, så du kan endre fritt mellom disse uten at du mister lagringsplass.

    Ved oppsigelse av abonnement vil du mister du den ubegrensede lagringsmengden du har.

    Du vil fortsatt ha 2 GB gratis lagring i Min Sky, men overskrider du denne får du et varsel i appen om at lagringsplassen er oppbrukt. I tillegg får du en e-post fra Telenor Digital som inneholder mer informasjon om hvordan du kan kjøpe mer lagringsplass.

     Merk at filene blir lagret i skyen i 30 dager før de blir slettet, men filene som ligger lagret lokalt på dine enheter beholder du.

  • Hvordan bytter jeg fra en annen operatør til Telenor?

    Det er enkelt å flytte mobilabonnement fra en annen mobiloperatør til Telenor.

    Bestill nytt mobilabonnement eller ring kundeservice på nummer 915 09000. Du beholder selvfølgelig mobilnummeret ditt om du ønsker det.

    Bestiller du et nytt nummer, tar det opptil 3 dager før du kan benytte det. Flytter du nummeret ditt til Telenor, tar det opptil 8 virkedager før det er overført.

    Merk, skal du flytte nummeret ditt over til Telenor må du ikke si opp nummeret hos din nåværende operatør. Dette går automatisk i flytteprosessen.

    Det er også viktig at abonnementet bestilles i samme navn hos Telenor som det er registrert med hos din nåværende operatør.

  • Hva skjer med min faktura når jeg endrer abonnement?

    Hvis du endrer fra et abonnement til et annet, vil du oppleve at fakturaen blir litt annerledes enn ellers.

    Siden du har betalt månedsavgiften for abonnementet på forskudd, vil du få tilbake månedsavgiften for ditt gamle abonnement fra datoen abonnementet ble endret. Dette vil vises med en minus foran på fakturaen. Fra samme dato legges månedsavgiften for ditt nye abonnement til. Det har altså ingen betydning når i måneden du bytter abonnement.