Ønsker du bestille nytt abonnement?

Vi har mobilabonnement som passer for alle, men det er ikke alltid like lett å vite hvilket man skal velge. Vi har derfor flere hjelpemidler og sider som kan hjelpe deg med å få en god oversikt og ta et valg som er rett for nettopp deg.

Les mer om hvilke mobilabonnement som passer til ditt bruk.

Nå kan du prøve oss i 2 måneder! Er du ikke fornøyd, får du månedsprisene tilbake.

Endre abonnement

Det er ingen bindingstid på våre mobilabonnement, og du kan dermed endre når du måtte ønske. Er du usikker på hvordan du går frem, finner du hjelp med alle endringer på linken under.

Hjelp til abonnementsendring

Kontantkort

Finn svar på det du lurer på om kontantkort. Les mer om hvordan du lader, aktiverer eller sjekker saldo.

Hjelp til Telenor Kontant ➜

Mobiltjenester

Det finnes en rekke tilleggstjenester du kan aktivere til ditt abonnement. Trenger du f.eks. mobilsvar, ekstra data, eller en tjeneste som sperrer for uønsket bruk? Les mer om de forskjellige tjenestene og finn informasjon og hjelp om hver enkelt.

Opplever du problemer?