Vipps oransje logo på hvit bakgrunn
Nyhet!

ID-sjekk med Vipps!

Når du ringer kundeservice (og har Vipps knyttet til nummeret du ringer fra) kan du nå identifisere deg mens du er i menyen!
På den måten kan vi hjelpe deg på en mer effektiv og tryggere måte!

  • Pris for å ringe kundeservice

    Samtaler til kundeservice på 915 09000 følger ordinær takst for samtaler til mobil. Har du inkludert ringetid i ditt mobilabonnement, er også samtaler til kundeservice inkludert.

    Priser for kontantkort

    Priser for mobilabonnement som ikke lengre er i salg

    Priser for fasttelefon

  • ID-sjekk med Vipps

    Vi har nylig tatt i bruk Vipps i vår talemeny, slik at det blir sikrere og mer effektivt å ringe kundeservice.

    Når du ringer til oss vil du få et valg i menyen om å motta en identifiseringsforespørsel. Når du godtar dette, vil du få et varsel fra Vipps på din mobiltelefon. Trykk på dette varselet, og du blir tatt inn i Vipps for å identifisere deg. Når dette er gjort blir du satt videre til kundeservice på telefon. Du må ha Vipps knyttet til mobilnummeret du ringer fra.

    OBS: Hvis du har skrudd av varsler fra Vipps, må du åpne Vipps manuelt for å fullføre identifiseringen.

Har du fått en mistenkelig e-post eller SMS?

Her gir vi deg tips og råd om hva du bør gjøre når du har mottatt en tvilsom SMS eller e-post.

Har du mottatt en svindelmelding på SMS eller e-post som du gjerne vil tipse oss om? Da kan du rapportere det inn her.

Les mer om svindelforsøk ➜
Contact us

Contact us

You can contact customer service by phone, chat or email.

Les mer
Spesialtilpasset

Spesialtilpasset

Vi har produkter og tjenester for hørselshemmede, synshemmede og eldre.

Les mer
Bygge eller grave

Bygge eller grave?

Skal du bygge, grave eller legge kabel kan du kontakte Telenor kabelnett.

Les mer
Kontakt support for DAB

DAB-radio

Opplever du feil eller problemer med mottak av radiosignaler?

Les mer