Kontakt oss

Hvis du ønsker TV og/eller bredbånd fra Telenor kan du bestille i chatten mellom 09:00-16:30 alle ukedager ved å klikke på chatboblen på høyre side av skjermen.

Alternativt kan du kontakte oss på kundeservice for å bestille flytting. Du kan enten ringe til oss, eller fylle ut et skjema og vi vil kontakte deg med et godt tilbud.

For at du skal få sikret internett og TV i din nye bolig, bør du gi oss beskjed tre uker før ønsket oppkoblingsdato.

flytte bredbånd - familie i sofa

Ring Flyttetelefonen

Kontakt oss, så hjelper vi deg med å melde flytting av ditt eksisterende bredbånd eller bestille nytt i ny adresse.

flytte bredbånd

Kontakt meg

Vil du heller at vi skal ta kontakt med deg? Fyll ut skjemaet via knappen under, så ringer vi deg så snart vi kan.

Telenorfordeler

Alltid WiFi fra Telenor

Alltid WiFi fra Telenor

Garantert fornøyd med WiFi-dekningen i hele hjemmet!

Sikkerhetsbeskyttelse ved nettsurfing for pc eller andre enheter - både hjemme og på farten.

Nettvern+

Nettvern+ er et forsterket sikkerhetsfilter som hindrer deg i å gå inn på utrygge nettsider og beskytter deg mot digitale trusler.

Alltid På Nett-garanti når du har bredbånd fra Telenor

Alltid På Nett-garanti

Er bredbåndet nede får du kostnadsfrie datapakker når du har mobilabonnement fra Telenor.

Mitt telenor App

Mitt Telenor App

Enkel oversikt og tilgang til selvbetjening

Endre adresse på mobilabonnement?

Når du flytter, må du også endre adresse på ditt mobilabonnement - slik at faktura og eventuell informasjon eller nye SIM-kort vi sender til deg når frem.

For å gjøre dette, trenger du bare kontakte oss på kundeservice.

Gå til Kontakt oss

Andre spørsmål om flytting

  • Kan jeg ta med ruter og TV-boks fra Telenor når jeg flytter?

    Ja, har du ruter og annet utstyr fra Telenor som du har kjøpt, kan du ta det med deg til din nye bolig. Bruk av utstyret forutsetter at du har Telenor på din nye adresse.

    Dersom du har leid WiFi Ruter eller TV-boks må disse returneres Telenor. Du vil få tilsendt nytt utstyr på din nye Telenor-adresse.

  • Må jeg melde flytting hvis jeg bare har mobilabonnement hos Telenor?

    Ja, du må registrere endring av adresse. Ta kontakt med oss på kundeservice, så fikser vi det for deg.

  • Hvordan sier jeg opp abonnementet mitt?

    Du kan lese mer om oppsigelse, oppsigelsestid og andre relevante emner her.

    Ønsker du å si opp ditt abonnement, kan du bruke skjema for oppsigelse eller kontakte Kundeservice.

Stabilt og sikkert bredbånd

Som bredbåndskunde hos oss får du stabil dekning og den hastigheten du trenger for ditt behov. Pris avhenger av hvilken teknologi og hastighet du velger og adressen du bor på.

Les mer om Bredbånd

Velg din egen TV-pakke

Med T-We kan du velge de TV-kanalene og strømmetjenestene du selv ønsker, du får 120 poeng til å velge innhold helt fritt. I tillegg kan du se innholdet på den skjermen du vil og når du vil med T-We appen.

Les mer om TV