Slik fungerer Klikk & Hent

Når du har funnet et produkt du vil ha, kan du velge «Reserver og hent i butikk» på produktsiden. Varelageret varierer fra butikk til butikk og lagerstatus viser hvilke butikker som har varen tilgjengelig. De butikkene som ikke vises i oversikten, har ikke varen på lager.

Når du har valgt hvilken Telenorbutikk du ønsker å hente varen i og sendt av gårde reservasjonen, klargjøres bestillingen din. Varen pakkes normalt i løpet av to timer innenfor butikkens åpningstid, og du blir kontaktet når den kan hentes. Vi reserverer varen ut neste virkedag og du betaler først når du henter varen i Telenorbutikken.

Merk! På enkelte produkter, som for eksempel mobilnyheter, vil det i en periode ikke være mulig å benytte Klikk & Hent som leveringsalternativ.

Har du spørsmål?

For spørsmål om endringer, avbestilling eller lignende må du kontakte Telenorbutikken du valgte å hente varen i. Telefonnummeret finner du på bekreftelsesmailen du mottar etter reservasjonen.
Se oversikt over butikker >

Vi hjelper deg!

Dersom du har spørsmål til varen du ønsker å kjøpe, eller du trenger tilleggsutstyr, kan våre ansatte i Telenorbutikken hjelpe deg. I Telenorbutikken tilbyr vi også tjenestene Fiks Ferdig Mobil og hjelper deg med å sette på skjermbeskyttelse på mobiltelefonen helt kostnadsfritt, dersom du kjøper det hos oss.

Med Fiks Ferdig hjelper vi deg med å sette opp mobilen. Vi overfører alt innhold fra gammel til ny enhet, og sørger for at du kommer godt i gang med din nye mobiltelefon. Tjenesten koster 699,-*/ 899,-.

Les mer om Fiks Ferdig

*Gjelder ved kjøp av ny mobil i Telenorbutikken.

Reserver på nett og hent i butikk

Se hele utvalget i nettbutikken

Nyttig informasjon

  • Vilkår for Klikk & Hent

    Ved Klikk & Hent er det butikkens kjøpsbetingelser som gjelder. Du betaler for varen i Telenorbutikken ved henting, noe som innebærer at det ikke er 60 dagers åpent kjøp på mobiler. Ved kjøp av mobil med SWAP gjennomføres en kredittvurdering.

  • Fiks Frdig

    Vi hjelper deg gjerne med å sette opp mobilen. Tjenesten Fiks Ferdig mobil koster 699,-*/899,- og da er følgende inkludert:

    • Overføre innhold fra gammel til ny mobil (bilder, videoer, meldinger, innstillinger, datafiler og kontakter)

    • Aktivere Mitt Telenor, Min Sky og Se Hvem

    • Aktivere backup-løsninger via iCloud, Google etc.

    • Opprette/aktivere konto/bruker for nedlasting av apper

    • Oppdatere programvare ved behov

    • Oppsett av e-post
      *Gjelder ved kjøp av ny mobil i Telenorbutikken.

    Vi hjelper deg med å sette opp smartklokken. Tjenesten Fiks Ferdig smartklokke koster 399,-*/499,- og da er følgende inkludert:

    • Overføre innhold fra gammel til ny smartklokke (bilder, videoer, meldinger, innstillinger og kontakter)

    • Aktivere eSIM

    • Koble smartklokke sammen med mobil

    • Sette opp aktivitetsmåling og helseinformasjon
      *Gjelder ved kjøp av ny smartklokke i Telenorbutikken.

    Vi kan også hjelpe deg med mer, hvis du trenger det. Se hva vi kan fikse for deg her.