Med Klikk & Hent kan du reservere varen du ønsker i nettbutikken og hente den i din nærmeste Telenorbutikk. Vi pakker varen i løpet av to timer innenfor butikkens åpningstid og tar kontakt med deg når den er klar for henting. Betalingen skjer når du henter varen i din valgte Telenorbutikk.
Slik fungerer Klikk & Hent
Når du har funnet et produkt du vil ha, kan du velge «Reserver og hent i butikk» på produktsiden. Varelageret varierer fra butikk til butikk og lagerstatus viser hvilke butikker som har varen tilgjengelig. De butikkene som ikke vises i oversikten, har ikke varen på lager.
Når du har valgt hvilken Telenorbutikk du ønsker å hente varen i og sendt av gårde reservasjonen, klargjøres bestillingen din. Varen pakkes normalt i løpet av to timer innenfor butikkens åpningstid, og du blir kontaktet når den kan hentes. Vi reserverer varen ut neste virkedag og du betaler først når du henter varen i Telenorbutikken.
Merk! På enkelte produkter, som for eksempel mobilnyheter, vil det i en periode ikke være mulig å benytte Klikk & Hent som leveringsalternativ.
For spørsmål om endringer, avbestilling eller lignende må du kontakte Telenorbutikken du valgte å hente varen i. Telefonnummeret finner du på bekreftelsesmailen du mottar etter reservasjonen.
Se oversikt over butikker >
Vi hjelper deg!
Dersom du har spørsmål til varen du ønsker å kjøpe, eller du trenger tilleggsutstyr, kan våre ansatte i Telenorbutikken hjelpe deg. I Telenorbutikken tilbyr vi også tjenestene Fiks Ferdig Mobil og hjelper deg med å sette på skjermbeskyttelse på mobiltelefonen helt kostnadsfritt, dersom du kjøper det hos oss.
Med Fiks Ferdig hjelper vi deg med å sette opp mobilen. Vi overfører alt innhold fra gammel til ny enhet, og sørger for at du kommer godt i gang med din nye mobiltelefon. Tjenesten koster 699,-*/ 899,-.
*Gjelder ved kjøp av ny mobil i Telenorbutikken.
Reserver på nett og hent i butikk
Se hele utvalget i nettbutikkenNyttig informasjon
Vilkår for Klikk & Hent
Fiks Frdig