Å knuse mobilen kan skje den beste og forsikringstall viser at hele 1 av 4 har opplevd dette. Det kan koste flere tusen kroner å fikse skjermen, men har du en Skjermforsikring unngår du ekstra utgifter ved skade.

Hos Telenor kan du velge mellom to forskjellige forsikringer. Skjermforsikring som dekker knust skjerm, og Plussforsikring som også dekker andre typer skader og tyveri/tap.

Fordeler med Skjermforsikring

Rask reparasjon

Mobilen blir normalt reparert innen 3 virkedager.

Lav egenandel

Egenandelen er på kun 300,-/500,-.

Enkel skademelding

Meld hendelsen raskt og enkelt på nett.

Priser

Skjermforsikring er alltid inkludert for deg som kjøper ny mobil med SWAP. Har du ikke en SWAP-avtale betaler du 129,-/md. Forsikring kan kjøpes når du bestiller ny mobil.

Se hele utvalget av mobiler i nettbutikken

Hvor raskt vil du ha mobilen tilbake?

Er uhellet et faktum, er det fint å vite at du har flere valg for hvordan du vil reparere mobilen.

Ikon for Send til reparasjon

Send til reparasjon

Send oss den ødelagte mobilen, få den ferdig reparert innen 3 virkedager.

Ikon for Drop in-reparasjon

Drop in-reparasjon

Meld forsikringkrav og kom innom et av våre autoriserte verksted.

Ikon for Reparasjon der du er

Reparasjon der du er

En autorisert reparatør reparerer mobilen der du er - vanligvis i løpet av én time.

Les mer om de forskjellige servicemulighetene

Nyttig informasjon

i

Egenandel

Egenandelen avhenger av hvilken mobiltelefon du har. Ved reparasjon betales halv egenandel. Se din egenandel i forsikringsbeviset ditt på Mine sider eller i Mitt Telenor-appen.

i

Avbestille forsikring

Det er ingen bindingstid på våre forsikringer. Ønsker du å avbestille mobilforsikringen din, kan du gjøre dette via vår chatbot Telmi eller ved å ringe kundeservice på telefon 915 09000.

Les også