Erstatningsmobil

Motta en erstatningsmobil tilsvarende den du har i dag, innen én virkedag. Gjelder også i Europa eller USA! Kun for deg med Plussforsikring.

i

Mobil neste dag

  • Du får en erstatningsmobil tilsvarende den du har i dag. Merk at tilgjengelige farger kan variere.

  • Meld skaden innen kl. 18, så får du erstatningsmobil neste virkedag*

  • Husk å returnere din gamle mobil slik at du ikke blir belastet et gebyr (opptil 10 000,-). Er mobilen stjålet gjelder ikke dette.

*Inntil 2 virkedager for avsidesliggende områder i Nord-Norge/Svalbard og Europa/USA. For å motta erstatningsmobil innen én virkedag, må skadet eller tapt mobil godkjennes innen kl. 18.00 norsk tid på en virkedag.

Send til reparasjon

Pakk inn den ødelagte mobilen i en konvolutt, og send mobilen til reparasjon. Du får den tilbake innen 3 virkedager.

i

Slik fungerer det

Alle reparasjoner er hos et autoriserte verksted, og du får mobilen tilbake innen 3 virkedager (merk at enkelte ytre strøk kan ha lenger fremsendingstid).

  • Send oss den ødelagte mobilen når det passer for deg.

  • Du mottar returetikett pr. e-post, og frakt er allerede betalt.

  • Mobilen må sendes i en polstret konvolutt.

  • Halv egenandel.

Drop in-reparasjon

Meld forsikringskrav, og få mobilen reparert hos et av våre autoriserte verksted. Mobilen din repareres innen 1 time.

i

Drop in-verksteder

Når forsikringskravet din er godkjent, leverer du den ødelagte mobilen og en forsikringssak-ID til et avtalt verksted i nærheten av deg. Se hvor i landet du finner verkstedene vi bruker

  • Mobilen repareres normalt innen 1 time.

  • Halv egenandel.

  • Du velger det reparasjonsverkstedet du ønsker når du oppretter et forsikringskrav, og når du ønsker å få utført reparasjonen.

Nyttig informasjon

i

Egenandel

Egenandelen avhenger av hvilken mobiltelefon du har. Ved reparasjon betales halv egenandel. Se din egenandel i forsikringsbeviset ditt på Mine sider eller i Mitt Telenor-appen.