Kampanje!

Kjøp ny mobil og få Plussforsikring med på kjøpet – vi spanderer den første måneden. Kjøper du mobilen med SWAP får du Plussforsikring inkludert i 2 måneder!

Sjekk utvalget av mobiler her

Er du redd for at mobilen skal forsvinne på byen, havne i badekaret eller gå i bakken? Forsikringstall viser at hele 1 av 4 nye mobiler blir ødelagt, tapt eller skadet i løpet av de første seks månedene, men med mobilforsikringen i orden har du én bekymring mindre.

Hos Telenor kan du velge mellom to forskjellige forsikringer. Skjermforsikring som dekker knust skjerm, og Plussforsikring som også dekker andre typer skader og tyveri/tap.

Fordeler med Plussforsikring

Erstatningsmobil

Tilsvarende mobil etter én virkedag - dette får du bare hos Telenor!

Gjelder i hele verden

Du er dekket uansett hvor du befinner deg i verden.

Enkel skademelding

Meld hendelsen raskt og enkelt på nett.

Priser

Kjøper du ny mobil med SWAP, koster Plussforsikring fra 69,-/md. til 159,-/md., avhengig av hva mobilen koster ekskludert eventuell rabatt.

Uten SWAP koster Plussforsikring fra 129,-/md. til 199,-/md., avhengig av hva mobilen koster ekskludert eventuell rabatt. Forsikring kan kjøpes når du bestiller ny mobil.

Med SWAP betaler du et fast månedsbeløp over 2 år. Skjermforsikring er alltid inkludert, og om du kjøper ny mobil med SWAP, spanderer vi Plussforsikring de første 2 månedene! Du kan også swappe til ny mobil etter 12 måneder – hvis du vil. Les mer om SWAP her.

Hvor raskt vil du ha mobilen tilbake?

Mobilen er en uunnværlig del av hverdagen, og har du Plussforsikring kan du få en erstatningsmobil - allerede neste dag! Vil du heller fikse mobilen, velger du den reparasjonen som passer deg best.

Ikon for Erstatningsmobil

Erstatningsmobil

Erstatningsmobil etter én virkedag. Gjelder også i hele Europa og USA!

Ikon for Send til reparasjon

Send til reparasjon

Send oss den ødelagte mobilen, få den ferdig reparert innen 3 virkedager.

Ikon for Drop in-reparasjon

Drop in-reparasjon

Meld forsikringkrav og kom innom et av våre autoriserte verksted.

Ikon for Reparasjon der du er

Reparasjon der du er

En autorisert reparatør reparerer mobilen der du er - vanligvis i løpet av én time.

Les mer om de forskjellige servicemulighetene

Les også

Nyttig informasjon

i

Kampanje! Plussforsikring inkludert

Plussforsikring er inkludert i 1 måned ved kjøp av ny mobil. Velger du å kjøpe mobilen med SWAP får du med 2 måneder. Ønsker du å si opp forsikringen etter endt kampanjeperiode, må du kontakte kundeservice.

Merk! I nettbutikken ligger forsikringen med som forhåndsvalgt. Handler du i butikk må tjenesten legges med av selger ved bestilling.

i

Egenandel

Egenandelen avhenger av hvilken mobiltelefon du har. Ved reparasjon betales halv egenandel. Se din egenandel i forsikringsbeviset ditt på Mine sider eller i Mitt Telenor-appen.

i

Avbestille forsikring

Det er ingen bindingstid på våre forsikringer. Ønsker du å avbestille mobilforsikringen din, kan du gjøre dette via vår chatbot Telmi eller ved å ringe kundeservice på telefon 915 09000.