I Webline får du tilgang til et dashboard som viser total status på alle dine bredbåndsaksesser. Her får du oversikt over samlet trafikkbilde, hvilke aksesser som har endret status og båndbreddebruk, både for dine primær- og sekundæraksesser. I tillegg kan du få statistikk, rapporter, oversikt over planlagt arbeid, samt mulighet for å endre SSID og passord for WiFi Connect. Med andre ord, Webline gir deg full kontroll og innsikt i dine nettverksressurser på en enkel og effektiv måte.

Hvilken informasjon kan du finne i Webline?:

Kart over Norden med markører
Oversikt med kart
Nettverksytelse og monitoreringsgrafer
Dashboard

Detaljerte tekniske parametere for hver lokasjon

Varslinger om aksesser som er nede og om planlagt arbeid

Rapporter som viser tilgjengelighet, nedetid og trafikkmønster per lokasjon

Administrasjon der du kan gi tilgang til de brukerne du ønsker, hvem som skal varsles om nedetid og planlagt arbeid og endringer på ditt trådløst nettverk/Wi-Fi
  • Hvordan får jeg tilgang til Webline?

    Ved bestilling av bredbånd fra Telenor vil det automatisk bli opprettet en Webline Administrator for din bedrift. Ansvarlig bestiller vil få tilgang til Webline og ha mulighet til å opprette nye brukere i egen bedrift.

  • Kan jeg konfigurere mitt WAN (IPVPN-nettverk) selv?

    Hos Telenor har du også mulighet til å få tilgang til Webline Configuration Manager, der du selv kan konfigurere og endre en rekke tjenesteparametere. Ta kontakt med Telenor for å få mer informasjon om denne muligheten. 

  • Kan jeg se informasjon i eget system?

    Ja, Telenor kan gi deg tilgang til et eget monitorerings VPN, som gir deg mulighet til å bygge dette inn i ditt eget system.