Mobilt Bedriftsnett Small
Noen bedrifter har kun behov for ett hovednummer, mens andre trenger for eksempel velkomstmeldinger og tastevalg for å gi rask og god kundeservice. Vi har flere alternative løsningsoppsett som er mulige med Mobilt Bedriftsnett Small. Her er noen eksempler:
Dette er alltid inkludert i Small
Ett felles hovednummer til bedriften
Hovednummeret kan være et lokalt fastnettnummer eller et mobilnummer. Du kan beholde ditt eksisterende hovednummer eller få et nytt enkelt nummer kundene dine kan nå deg på og som kobles inn i løsningen. Hovednummeret kan være visningsnummer når dine ansatte ringer ut i arbeidstiden, noe som gjør det enkelt for den som blir oppringt å se hvem som ringer.Håndtering og styring av innkommende samtaler basert på åpningstider
Tastevalg er oftest brukt for å styre innringer direkte til en rolle eller avdeling. Har dere en bestemt åpningstid eller et arrangement/ferie som gjør at innkomne samtaler skal behandles annerledes kan deres kunder få en tilpasset talemelding eller settes direkte til en person eller rolle i bedriften. Tastevalget kan også gå direkte til en egen vakttelefon.Felles svargruppe
Samtaler inn til bedriften samles slik at flere kan besvare samtalene. Ansatte som er logget på kan svare og sette over til hverandre.
Priser
Månedspris: fra 69,- per måned
Per bruker: 39,- i måneden
Etablering 0,-
Kom i gang
Før du bestiller er det flere ting du bør ta stilling til. Vi har laget en behovskartlegging og basert på dine svar vil du få presentert et løsningsforslag. Fyll inn informasjonen din og antall brukere, og send inn din bestilling. Vi kontakter deg innen kort tid og sørger for at du får det beste oppsettet for din bedrift, tilpasset dine behov.
Bestillingsprosessen steg for steg
1. Start behovskartlegging
2. Se løsningsforslag
3. Bestill
4. Rådgiversamtale
5. Oppfølging og opplæring