Mobilt Sentralbord
Mobilt Sentralbord gjør det enkelt og effektivt å håndtere innkommende anrop til din virksomhet. Du og dine ansatte blir lett tilgjengelig for kundene og sikrer at innringer raskt får svar.
Viktige funksjoner i Mobilt Sentralbord
Ingen installasjon – sentralbordet er webbasert
Se hvem som ringer, hvor de har ringt og hvem man snakket med sist
Enkelt å sette over enten du foretrekker å bruke mus eller tastatur/hurtigtaster
Bedriftskatalog som gir deg oversikt over alle i virksomheten og hvem som er tilgjengelige
Tett integrert med Microsoft Teams; du velger selv om du håndterer innringere fra Sentralbordet i Teams eller på mobilen
Med MBN Microsoft Synkronisering har man hele tiden oppdatert kalender, katalog- og statusinformasjon fra Microsoft Teams på den man prøver å nå
Kan brukes som sentralbord, eller til kundesenter, ordresenter, support eller andre funksjoner som ønsker et grafisk arbeidsverktøy for å håndtere kunder
Ta imot samtaler på fasttelefon og mobil
Enkelt å se hvem som er ledig eller opptatt
Kan være pålogget flere køer samtidig (gjelder MBN Sentralbord avansert)
Med aktivitetsloggen kan du se hele dialogen du har hatt med innringer (gjelder MBN Sentralbord avansert)