Mobilt Bedriftsnett Medium
Noen bedrifter har kun behov for et hovednummer med en svarkø til bedriften, mens andre trenger for eksempel flere tastevalg og køer. Vi har flere alternative løsninger som er mulige med Mobilt Bedriftsnett Medium. Her er noen eksempler:
Dette er alltid inkludert i Medium
Ett felles hovednummer til bedriften
Hovednummeret kan være et lokalt fastnettnummer eller et mobilnummer. Du kan beholde ditt eksisterende hovednummer eller få et nytt enkelt nummer kundene dine kan nå deg på og som kobles inn i løsningen. Hovednummeret kan være visningsnummer når dine ansatte ringer ut i arbeidstiden, noe som gjør det enkelt for den som blir oppringt å se hvem som ringer.Håndtering og styring av innkommende samtaler basert på åpningstider
Tastevalg er oftest brukt for å styre innringer direkte til en rolle eller avdeling. Har dere en bestemt åpningstid eller et arrangement/ferie som gjør at innkomne samtaler skal behandles annerledes kan deres kunder få en tilpasset talemelding eller settes direkte til en person eller rolle i bedriften. Tastevalget kan også gå direkte til en egen vakttelefon.Ruting av samtaler til tre svargrupper, to med køfunksjon og mulighet for å bli ringt tilbake
Samtalestyring gjør det mulig for flere kunder å ringe inn samtidig og de ansatte kan håndtere de innkommende samtale og sette over. Med køfunksjon fordeles innkommende anrop til ansatte som er pålogget. Køen holder anrop til en ansatt blir ledig. Innringer kan velge å bli satt på vent eller velge å blir ringt tilbake. Samtaleloggen vil gi oversikt over status på samtalen - om den er besvart, ubesvart eller fulgt opp.En brukertilgang til sentralbord i nettleseren
Brukeren har full oversikt og kan enkelt og effektivt håndtere innkommende anrop og styre trafikken, slik at innringer raskt får svar. Sentralbordløsningen er web-basert og krever ingen installasjon.
Priser
Månedspris: fra 249,- per måned
Per bruker: 39,- i måneden
Etablering 249,-
Kom i gang
Før du bestiller er det flere ting du bør ta stilling til. Vi har laget en behovskartlegging og basert på dine svar vil du få presentert et løsningsforslag. Fyll inn informasjonen din og antall brukere, og send inn din bestilling. Vi kontakter deg innen kort tid og sørger for at du får det beste oppsettet for din bedrift, tilpasset dine behov.
Bestillingsprosessen steg for steg
1. Start behovskartlegging
2. Se løsningsforslag
3. Bestill
4. Rådgiversamtale
5. Oppfølging og opplæring