Dette er alltid inkludert i Large

  • Tre felles hovednumre til bedriften
    Hovednummeret kan være lokale fastnettnummer eller mobilnummer. Du kan beholde ditt eksisterende hovednummer eller få nye enkele nummer kundene dine kan nå deg på og som kobles inn i løsningen. Hovednummeret kan være visningsnummer når dine ansatte ringer ut i arbeidstiden, noe som gjør det enkelt for den som blir oppringt å se hvem som ringer.

  • Håndtering og styring av innkommende samtaler basert på åpningstider
    Tastevalg er oftest brukt for å styre innringer direkte til en rolle, avdeling eller lokasjon. Har dere en bestemt åpningstid eller et arrangement/ferie som gjør at innkomne samtaler skal behandles annerledes kan deres kunder få en tilpasset talemelding eller settes direkte til en person, rolle eller avdeling i bedriften. Tastevalget kan også gå direkte til en eller flere vakttelefoner. 

  • Ruting av samtaler til fem svargrupper, tre med køfunksjon og mulighet for å bli ringt tilbake
    Samtalestyring gjør det mulig for flere kunder å ringe inn samtidig og de ansatte kan håndtere de innkommende samtale og sette over. Med køfunksjon fordeles innkommende anrop til ansatte som er pålogget. Køen holder anrop til en ansatt blir ledig. Innringer kan velge å bli satt på vent  eller å bli ringt tilbake. Samtaleloggen vil gi oversikt over status på samtalen - om den er besvart, ubesvart eller fulgt opp.

  • Tre brukertilganger til sentralbord i nettleseren
    Brukerne har full oversikt og kan enkelt og effektivt håndtere innkommende anrop og styre trafikken, slik at innringer raskt får svar. Sentralbordløsningen er web-basert og krever ingen installasjon.


Priser

Månedspris: fra 399,- per måned
Per bruker: 39,- i måneden
Etablering 399,-

Kom i gang

Før du bestiller er det flere ting du bør ta stilling til. Vi har laget en behovskartlegging og basert på dine svar vil du få presentert et løsningsforslag. Fyll inn informasjonen din og antall brukere, og send inn din bestilling. Vi kontakter deg innen kort tid og sørger for at du får det beste oppsettet for din bedrift, tilpasset dine behov.

Start kartlegging

Bestillingsprosessen steg for steg

  • 1. Start behovskartlegging

    Behovskartleggingen hjelper deg på vei. Trykk på "Bestill" over for å komme i gang. Her tar du stilling til hvilke behov du har og hvilken funksjonalitet du trenger, slik at du får presentert beste løsning for deg.

  • 2. Se løsningsforslag

    Basert på behovskartleggingen du har gjort vil du få presentert et løsningsforslag. Vi anbefaler deg her hvilken pakke du bør velge for å få best løsning tilpasset dine behov, og du ser eksakt hva det vil koste bedrifter hver måned.

  • 3. Bestill

    Etter at du har vurdert løsningsforslaget du fikk presentert, kan du fylle inn bestillingsskjema med din informasjon og antall brukere. Når du til slutt sender inn din bestilling får du presentert en bestillingsbekreftelse på skjermen. Du vil også få en bestillingsbekreftelse tilsendt på e-post.

  • 4. Rådgiversamtale

    Vi sjekker din bestilling og en rådgiver ringer deg innen kort tid for å avtale leveringstid og gå igjennom bestillingen og alle detaljene. For eksempel avklarer dere hvilken velkomstmelding dere trenger. Da er du sikker på at løsningen blir akkurat slik du ønsker.

  • 5. Oppfølging og opplæring

    Vi hjelper deg hele veien, både i forkant av at løsningen settes i drift og i etterkant. Samme dag som løsningen settes i drift får dere en opplæring av oss, slik at alt skal gå på skinner. Vi håper du blir fornøyd med Mobilt Bedriftsnett!