Mobilt Bedriftsnett Large
Noen bedrifter har behov for et eller flere hovednummer og tastevalg til ulike avdelinger eller lokasjoner, mens andre trenger flere køer for å kunne yte god kundeservice i avdelingene. Vi har flere alternative løsninger med Mobilt Bedriftsnett Large. Her er noen eksempler:
Dette er alltid inkludert i Large
Tre felles hovednumre til bedriften
Hovednummeret kan være lokale fastnettnummer eller mobilnummer. Du kan beholde ditt eksisterende hovednummer eller få nye enkele nummer kundene dine kan nå deg på og som kobles inn i løsningen. Hovednummeret kan være visningsnummer når dine ansatte ringer ut i arbeidstiden, noe som gjør det enkelt for den som blir oppringt å se hvem som ringer.Håndtering og styring av innkommende samtaler basert på åpningstider
Tastevalg er oftest brukt for å styre innringer direkte til en rolle, avdeling eller lokasjon. Har dere en bestemt åpningstid eller et arrangement/ferie som gjør at innkomne samtaler skal behandles annerledes kan deres kunder få en tilpasset talemelding eller settes direkte til en person, rolle eller avdeling i bedriften. Tastevalget kan også gå direkte til en eller flere vakttelefoner.Ruting av samtaler til fem svargrupper, tre med køfunksjon og mulighet for å bli ringt tilbake
Samtalestyring gjør det mulig for flere kunder å ringe inn samtidig og de ansatte kan håndtere de innkommende samtale og sette over. Med køfunksjon fordeles innkommende anrop til ansatte som er pålogget. Køen holder anrop til en ansatt blir ledig. Innringer kan velge å bli satt på vent eller å bli ringt tilbake. Samtaleloggen vil gi oversikt over status på samtalen - om den er besvart, ubesvart eller fulgt opp.Tre brukertilganger til sentralbord i nettleseren
Brukerne har full oversikt og kan enkelt og effektivt håndtere innkommende anrop og styre trafikken, slik at innringer raskt får svar. Sentralbordløsningen er web-basert og krever ingen installasjon.
Priser
Månedspris: fra 399,- per måned
Per bruker: 39,- i måneden
Etablering 399,-
Kom i gang
Før du bestiller er det flere ting du bør ta stilling til. Vi har laget en behovskartlegging og basert på dine svar vil du få presentert et løsningsforslag. Fyll inn informasjonen din og antall brukere, og send inn din bestilling. Vi kontakter deg innen kort tid og sørger for at du får det beste oppsettet for din bedrift, tilpasset dine behov.
Bestillingsprosessen steg for steg
1. Start behovskartlegging
2. Se løsningsforslag
3. Bestill
4. Rådgiversamtale
5. Oppfølging og opplæring