Mobilt Bedriftsnett Besøkssystem (MBN Besøkssystem) gjør velkomsten enklere og mer effektiv for både bedriften og de besøkende.
Når du får besøk vil den besøkende kunne registrere seg på en velkomstskjerm eller sin egen telefon. Deretter mottar besøkende et digitalt registreringsbevis. Den som venter besøk, får en SMS eller e-post om at gjesten har kommet.
Slik sparer bedriften mye tid og ressurser, og får samtidig full oversikt over hvem som til enhver tid er tilstede på alle bedriftens lokasjoner.
Derfor bør du velge MBN Besøkssystem
Selvbetjent innsjekk
Enkel digital inn‐ og utsjekk sparer bedriften for både bruk av tid og ressurser
Trygghet i nødsituasjoner
Du får evakueringslister og besøkende får SMS-varsel ved behov for evakuering
Full kontroll over besøkende
Du får full oversikt over alle som registrerte og besøkslogg for de siste 14 dagene
Fleksibel løsning
Funksjonsrik grunnpakke, kan utvides til skreddersøm ved behov
Litt mer om løsningen
MBN Besøkssystem er en skybasert og heldigital løsning for besøksregistreringer.
Tjenesten kan settes opp som en standard løsning uavhengig av antall lokasjoner og ansatte.
Dersom du har et mer utvidet behov kan du få en skreddersydd løsning. Det finnes mange muligheter for skreddersøm.
Tjenesten leveres i samarbeid med vår partner Procon.
Tjenesten følger GDPR og personvernloven.
Tjenesten er ny og levering starter i mai 2024.
Med eller uten Mobilt Bedriftsnett
Besøkssystem fungerer både med og uten at du har Mobilt Bedriftsnett. Fordelen med å integrere med Mobil Bedriftsnett er at du da får automatisk oppdatert oversikt over alle ansatte.
Kontaktene og kataloginformasjonen i Besøkssystemet og Mobilt Bedriftsnett synkroniseres og du slipper å sitte med oversikt over ansatte i Excel-ark eller liknende.