Slik kommer du i gang

  1. Få oversikt over oppgaver. Trykk på "Min Bedrift" øverst til venstre i menyen. Da vil en meny åpne seg, hvor du får oversikt over alle oppgaver du kan utføre.

  2. Gå til din profil. Trykk på dine initialer øverst til høyre ved siden av tre prikker. Her kan du endre dine opplysninger og innstillinger.
    Dersom du har tilgang til flere selskaper kan du bytte til annen profil her.

  3. Tilpass forsiden. Trykk på "Tilpass" til høyre i dashboardet. Du kan legge til, endre og fjerne widgets slik at dashboardet blir mest mulig relevant for deg.

Min Bedrift dashboard
  • Mobilt Bedriftsnett - hvordan får jeg tilgang?

    Slik får du tilgang til Mobilt Bedriftsnett (MBN)
    Du kan velge å gi tilgang til deler eller hele avtalen. De fleste trenger tilgang til hele avtalen for å kunne konfigurere hele Mobilt Bedriftsnett-avtalen.

    Gå til: Min Bedrift -> Administratorer -> Velg ønsket administrator -> Tilganger -> Gi tilgang

    Tips: Vent noen minutter og oppdater nettleseren. Administrator har nå tilgang.

    Logg inn i MBN Admin

  • Jeg har flere bedrifter - hvordan får jeg begge inn i (samme) Min Bedrift?

    Slik får du tilgang til flere bedrifter

    Under tilganger finner du oversikt over alle bedriftene du har tilgang til og gitt tilgang til. Det er samtykkebasert og tilganger må godkjennes per bedrift som legges til.

    Gå til: Min Bedrift -> Selskap -> Tilganger -> + Legg til

  • En ansatt slutter - hvordan overfører jeg abonnementet?

    Slik overfører du mobilnummeret tilbake til ansatt
    Alt du trenger å gjøre er å sette en sluttdato, og mobilnummeret flyttes enten til den nye arbeidsgiveren eller over til et privatabonnement.


    Gå til:
    Snarveier -> En ansatt slutter

    Søk opp navn eller mobilnummeret du ønsker å overføre. I neste steg setter du en sluttdato for når abonnementet skal overføres.

    Du kan også velge å slette abonnementet om den ansatte ikke ønsker å ta over abonnementet.

    NB! Det sendes ut SMS til den ansatte på sluttdato for bekreftelse av overføringen.

  • Vi har bestilt fiber - hvor ser jeg status?

    Gå til: Bredbåndsstatus -> Nybestillinger

    Her finner du alle pågående fiberbestillinger som er registrert på bedriften. Du ser både status og hva som er neste steg i leveransen. Du kan også legge igjen en kommentar til vår leveranseavdeling dersom du har spørsmål knyttet til bestillingen.

  • Jeg har en utenlandsk administrator eller bedrift - hvordan får jeg tilgang?

    Hvis bedriften ikke er norsk, eller administrator ikke har et norsk personnummer - ta kontakt med Telenor for aktivering av Min Bedrift eller opprettelse av administrator.