Hjelp til Min Bedrift
I Min Bedrift kan du enkelt bestille, endre og si opp mobilabonnement, IoT-abonnement og internett-aksesser selv. I tillegg får du full oversikt over kostnader og fakturaer.
Her finner du ofte stilte spørsmål og veiledninger til selvbetjeningsverktøyet Min Bedrift.
Slik kommer du i gang
Få oversikt over oppgaver. Trykk på "Min Bedrift" øverst til venstre i menyen. Da vil en meny åpne seg, hvor du får oversikt over alle oppgaver du kan utføre.
Gå til din profil. Trykk på dine initialer øverst til høyre ved siden av tre prikker. Her kan du endre dine opplysninger og innstillinger.
Dersom du har tilgang til flere selskaper kan du bytte til annen profil her.Tilpass forsiden. Trykk på "Tilpass" til høyre i dashboardet. Du kan legge til, endre og fjerne widgets slik at dashboardet blir mest mulig relevant for deg.
De mest populære oppgavene i Min Bedrift
Ofte stilte spørsmål
Mobilt Bedriftsnett - hvordan får jeg tilgang?
Jeg har flere bedrifter - hvordan får jeg begge inn i (samme) Min Bedrift?
En ansatt slutter - hvordan overfører jeg abonnementet?
Vi har bestilt fiber - hvor ser jeg status?
Jeg har en utenlandsk administrator eller bedrift - hvordan får jeg tilgang?