Prøv disse 4 stegene:

1. Sjekk om adressen har registrert feil

Driftstatus på Bredbånd
Søk på en adresse for å hente driftsstatus.

2. Skru utstyret av og på igjen

I veldig mange tilfeller er det kun en enkel restart av utstyret som skal til for å fikse problemer med bredbåndet!

Før du fortsetter feilsøkingen, anbefaler vi derfor at du restarter både ruter, forsterker og fiberboks/modem/antenneadapter ved å trekke ut strømmen, la det stå uten strøm en stund og så koble til igjen. Det kan ta opptil 10 minutter før du er på nett igjen.

3. Sjekk kabling

Er alle kabler er plugget godt i, i begge ender?
Du kan finne veiledning i hvordan du kabler riktig, og mer hjelp, ved å gå til utstyrssidene våre.

4. Få full kontroll over dine nettverksressurser

Logg inn i Webline og få:

  • dashboard som viser total status på alle dine bredbåndsaksesser

  • oversikt over samlet trafikkbilde, hvilke aksesser som har endret status og båndbreddebruk

  • statistikk, rapporter, oversikt over planlagt arbeid, samt mulighet for å endre SSID og passord for WiFi Connect

Gå til Webline