Hos Telenor har vi enkle og effektive verktøy for administrasjon av mobil, innkjøp og kostnadskontroll
Fiks gir frihet for de ansatte, bedre tid og full kontroll for deg
Med Fiks kan du enkelt:
Lage ansattprofil og onboarde nyansatte
Sette retningslinjer og miljøtiltak
Bestille mobil og utstyr
Splitte faktura
Kjøpe ekstra data
Endre mobilabonnement
Oppgavene mange bruker mest tid på
Våre kunder bruker mye tid på oppgaver som omhandler onboarding av nyansatte, bedriftens retningslinjer, bestilling av mobil og utstyr samt splitting av kostnader mellom ansatt og bedriften. Les mer om hvordan du enkelt kan fikse det.
Når ansatte starter og slutter
Opprett en profil og send til nyansatte.
Den ansatte overfører nummeret til dere, og bestiller ny mobil til oppstart.
Alt du trenger å gjøre er å godkjenne valget.
Når den ansatte skal slutte overfører du enkelt nummeret tilbake.
Sett retningslinjer og miljøtiltak
Sett bedriftens retningslinjer og ulike miljøtiltak.
Definerte retningslinjer gir bedriften full kontroll over kostnader.
Og ansatte får oversikt over hvor mye data som er inkludert, hvilken mobil de kan velge og hvor mye bedriften dekker.
Bestill mobil og utstyr
Ansatte kan bestille ny eller brukt telefon, forsikring, etui, glassbeskyttelse og annet tilbehør.
Her kan ansatte enkelt betale mellomlegget på egen regning med Vipps dersom mobilen er dyrere enn hva bedrift dekker.
Panting og reparasjon er også tilgjengelig.
Del kostnadene
Sett opp automatisk kostnadsdeling.
Det bedriften ikke dekker kan betales av ansatt med Vipps eller som trekk i lønn.
Ansatte kan bruke jobbmobilen uten å være redd for hva bedriften dekker og hva som er privat bruk.