• Hos Telenor har vi enkle og effektive verktøy for administrasjon av mobil, innkjøp og kostnadskontroll

  • Fiks gir frihet for de ansatte, bedre tid og full kontroll for deg

Med Fiks kan du enkelt:

  • Lage ansattprofil og onboarde nyansatte

  • Sette retningslinjer og miljøtiltak

  • Bestille mobil og utstyr

  • Splitte faktura

  • Kjøpe ekstra data

  • Endre mobilabonnement

Oppgavene mange bruker mest tid på

Våre kunder bruker mye tid på oppgaver som omhandler onboarding av nyansatte, bedriftens retningslinjer, bestilling av mobil og utstyr samt splitting av kostnader mellom ansatt og bedriften. Les mer om hvordan du enkelt kan fikse det.

ikon nyansatte

Når ansatte starter og slutter

Opprett en profil og send til nyansatte.

Den ansatte overfører nummeret til dere, og bestiller ny mobil til oppstart.

Alt du trenger å gjøre er å godkjenne valget.

Når den ansatte skal slutte overfører du enkelt nummeret tilbake.

ikon som viser rerningslinjer eller avtaler

Sett retningslinjer og miljøtiltak

Sett bedriftens retningslinjer og ulike miljøtiltak.

Definerte retningslinjer gir bedriften full kontroll over kostnader.

Og ansatte får oversikt over hvor mye data som er inkludert, hvilken mobil de kan velge og hvor mye bedriften dekker.

ikon som viser nettbutikk

Bestill mobil og utstyr

Ansatte kan bestille ny eller brukt telefon, forsikring, etui, glassbeskyttelse og annet tilbehør.

Her kan ansatte enkelt betale mellomlegget på egen regning med Vipps dersom mobilen er dyrere enn hva bedrift dekker.

Panting og reparasjon er også tilgjengelig.

ikon viser at man kan kjøpe ekstra data

Del kostnadene

Sett opp automatisk kostnadsdeling.

Det bedriften ikke dekker kan betales av ansatt med Vipps eller som trekk i lønn.

Ansatte kan bruke jobbmobilen uten å være redd for hva bedriften dekker og hva som er privat bruk.

Bare se hvor enkelt det kan fikses...

Så enkelt lager du ansattprofil

Bestill mobil og fiks knust utstyr

Sett retningslinjene selv

Sett opp kostnadsdeling

Les også