Fordeler med Care

Kostnadsfri tilgang på reservedeler med garanterte behandlings- og leveringstider

Tilgang til Telenor Tjenesteportal med oversikt over alle enheter og avtalenivåer

Tilgang til oppdatert programvare

Hjelp til feilsøking ved mistanke om produktfeil

Verktøy for livssyklusforvaltning
Care produsentavtale
Oversikt over enheter og avtalenivåer
Care produsentavtale
Livssyklusforvaltning

Våre drift- og supporttjenester

Les mer om alle tjenestene vi har å tilby innen drift og support

Fordeler med produsentavtale levert av Telenor

Care produsentavtale

Telenor tjenesteportal

Portalen er tilgjengelig hele døgnet, og gir deg god oversikt og høy grad av selvbetjening. Her kan du enkelt registrere feil og bestille opp erstatningsutstyr, se oversikt over utstyr dekket av avtalen og se nyttige rapporter som viser support-utløpsdato, siste salgsdato og når produsenten ikke lenger vil vedlikeholde programvaren for hver enkelt enhet. Dette gjør det enkelt å forvalte utstyr på en forutsigbar måte. All trafikk til og fra Telenor Tjenesteportal er kryptert.

Care produsentavtale

Sertifisert Cisco Gullpartner

Som gullpartner besitter vi dyp kunnskap om alle Ciscos teknologier og kan selge og distribuere produkter og programvareløsninger innen sikkerhet, nettverk, samhandling, datasenter, og tilbyr også hybride IT-tjenester. Dette kommer deg som kunde tilgode.

Les mer
Care produsentavtale

Garanterte responstider

Du får Telenors garanterte responstider regulert av valgt Service Level Agreement (SLA).