Finn din nærmeste Telenorbutikk

Ta turen innom en av våre butikker!

Hjelp før kjøpet

Vi hjelper deg å velge den mobilen som passer for deg og dine behov. Vi har også mange forskjellige mobildeksler, pluss et hav av annet tilbehør.

Mann med mobil

Fiks Ferdig

I Telenorbutikken kan du koble av mens vi setter opp din nye mobil/smartklokke, overfører alt innhold fra gammel til ny mobil/smartklokke og hjelper deg i gang.

Tre venner og en hun som koser seg på café

Kom i gang med SAFE

Nesten halvparten av oss er bekymret for sikkerhet på nett, samtidig som få vet hva de kan gjøre for å beskytte seg. Få hjelp til å aktivere SAFE – din trygghet på nett!

To barn som ler ved frokostbordet

Reserver på nett og hent i butikk

Se hele utvalget i nettbutikken

I Telenorbutikken kan vi hjelpe deg med mye!

  • Innbytte

    Les mer

    Gi din gamle mobil nytt liv med Innbytte! Nå kan du få penger for mobiler som du ikke bruker lenger, og med det gjøre ditt neste mobilkjøp litt rimeligere.

    Ta med din gamle mobil innom Telenorbutikken for å få en verdivurdering. Beløpet mobilen din er verdt utbetales direkte til din bankkonto.

  • Fiks Ferdig

    Les mer

    Vi hjelper deg gjerne med å sette opp mobilen. Tjenesten Fiks Ferdig mobil koster 699,-*/899,- og da er følgende inkludert:

    • Overføre innhold fra gammel til ny mobil (bilder, videoer, meldinger, innstillinger, datafiler og kontakter)

    • Aktivere Mitt Telenor, Min Sky og Se Hvem

    • Aktivere backup-løsninger via iCloud, Google etc.

    • Opprette/aktivere konto/bruker for nedlasting av apper

    • Oppdatere programvare ved behov

    • Oppsett av e-post
      *Gjelder ved kjøp av ny mobil i Telenorbutikken.

    Vi hjelper deg med å sette opp smartklokken. Tjenesten Fiks Ferdig smartklokke koster 399,-*/499,- og da er følgende inkludert:

    • Overføre innhold fra gammel til ny smartklokke (bilder, videoer, meldinger, innstillinger og kontakter)

    • Aktivere eSIM

    • Koble smartklokke sammen med mobil

    • Sette opp aktivitetsmåling og helseinformasjon
      *Gjelder ved kjøp av ny smartklokke i Telenorbutikken.

    Vi kan også hjelpe deg med mer, hvis du trenger det. Se hva vi kan fikse for deg her.

  • Klikk & Hent

    Les mer

    Med Klikk & Hent kan du reservere varen du ønsker å kjøpe på nett og hente den i din nærmeste Telenorbutikk. Vi pakker varen i løpet av to timer innenfor butikkens åpningstid og tar kontakt med deg når den er klar for henting. Betalingen skjer når du henter varen i din valgte Telenorbutikk. Les mer om Klikk & Hent

  • Reparasjon

    Les mer

    Trenger du service på din mobil? Ta med telefonen til din nærmeste Telenorbutikk, så tar vi en sjekk og sender den videre til service hvis nødvendig. For kjøp gjort på telenor.no, må du huske å ta med kvittering på kjøpet ved innlevering til reparasjon i en Telenorbutikk. Før du leverer din telefon til service, er det viktig at du skrur av kodelås og eventuelt 'Find my iPhone'.

    Hvis reparasjonen ikke dekkes av garantivilkårene, får du beskjed om hvor mye reparasjonen vil koste deg. Du velger selv om du ønsker at varen skal repareres eller ikke. Hvis du ikke ønsker reparasjonen, men vil ha varen tilbake vil du likevel belastes for feilsøkingen som har blitt gjort. Feil som ikke dekkes av garantivilkårene er for eksempel fysiske skader, fuktskader, skader etter lynnedslag og brukerfeil.
    Her kan du lese mer om mobilforsikring og serviceordre: